حضرت آيت الله العظمي ناصري روحانيت وآموزش وپرورش را طبيب روح مردم توصيف كرد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش سيدمجيد عامليان به همراه اعضاي شوراي معاونين اداره كل و روساي آموزش و پرورش نواحي شش گانه شهر اصفهان و جمعي از روساي داخلي اداره كل آموزش و پرورش در آستانه شروع سال تحصيلي جديد و هفته دفاع مقدس به منظور تجديد بيعت با آرمان هاي مقدس و روحاني نظام تعليم و تربيت و مقام شامخ علم و فقاهت و كسب فيوضات روحاني، به محضر حضرت آيت الله العظمي ناصري شرف ياب شدند.
براساس اين گرازش، در اين ديدار حضرت آيت الله ناصري اظهار كرد:همه ما مسووليم و در قبال اين مسووليت در قيامت از ما سوال خواهد شد.
وي روحانيت را مسوولين تبليغي و آموزش و پرورش را مسوولين تربيتي دانست و گفت:براي دو طايفه روحانيت و فرهنگيان اين مسووليت بسيار سنگين است و بايد در اين مقام طوري كار كنيم كه در محضر امام زمان (عج) شرمنده نباشيم.
حضرت آيت الله العظمي ناصري تصريح كرد:روحانيت و آموزش و پرورش طبيب روح مردم و دانش آموزان هستند و لذا در آموزش و پرورش معلمين بايد ذي صلاح باشند و با بچه ها كار تربيتي كنند تا ضمن اعتقاد شخصي خود به عقايد حقه ،دانش آموزان  را آموزش دهند.
در ابتداي اين ديدار سيد مجيد عامليان، مديركل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشي از وضعيت موجود آموزش و پرورش استان گفت: حجم فعاليت هاي آموزش و پرورش امسال نسبت به سنوات گذشته بي نظير بوده و آموزش و پرورش با اتفاقات تازه اي كه بسيار مبارك و قوي است كار خود را شروع مي كندكه تصويب سند تحول بنيادين آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه كه مورد تاييد رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي (مدظله العالي) مي باشد و همچنين اجراي نظام آموزشي 3-3-6 از جمله اين اتفاقات است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار