رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: توهین کنندگان و حکومت هایی که بستر چنین جسارت هایی را فراهم می سازند مورد خشم و غضب الهی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری در درس فقه فناوری های نوین ضمن محکوم کردن ساخت فیلم موهن و اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مغفرت افزود: کسانیکه توهین می کنند به این مقام ربوبی و الهی تاثیرات آن را در این دنیا و آخرت خواهند دید.
استاد حوزه و دانشگاه مهجور ماندن و ممنوع شدن از حضور در اجتماع به عنوان امور بدوی و محروم شدن از سعادت ، رزق و روزی الهی را از جمله عذاب هتاکان عنوان کرد و افزود: آنها به محاربه با خدا برخواسته اند چون اهانت آنها به نبي خدا اهانت به خداوند متعال است و هر كس به اسلام توهين كند خداوند او را ذليل و خوار خواهد كرد.
حجت الاسلام والمسلمین شهریاری تصریح کرد: همانطور که ایمان موجب رسیدن رزق الهی می شود، اینطور اعمال وقیحانه موجب خشم و غضب الهی و مانع از وسعت رزق و روزی می شود.
رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی خطاب به دولت ها و حکومت هایی که بستر بروز چنین توهین ها را فراهم می سازند و از این حتاکی ها دفاع می کنند، تاکید کرد: آنان بدانند انجام چنین حرکت های زشت و بی ادبانه تاثیر منفی در حکومت و بقایشان خواهد داشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.