سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: به طور حتم ديدار نفت و صبا از هفته نهم فردا يكشنبه 2 مهر برگزار خواهد شد چون هر 2 تيم موظف به اين كار هستند.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به دليل ميزباني رقابت هاي فوتبال قهرماني آسيا در تهران و ورزشگاه دستگردي، بازي نفت تهران و صباي قم به روز يكشنبه موكول شد که اين بازي در ورزشگاه تختي تهران برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: كنفدراسيون آسيا به فدراسيون دستور داده است كه قبل از آغاز رقابت ها زمين را در اختيار تيم ها قرار دهيم كه اين اجازه به ما داده نشد تا بازي هاي ليگ را در روز جمعه 31 شهريور برگزار كنيم.

بهروان تصريح كرد: تيم نفت اعلام كرده است كه در ورزشگاه تختي بازي نمي كنيم و تيم صبا نيز امروز را به بازيكنان خود مرخصي داده است ولي بازي نفت و صبا بايد در روز يكشنبه 2مهر در ورزشگاه تختي برگزار شود و هر دو تيم موظف هستند كه در اين تاريخ هفته نهم را برگزار كنند.

وي در مورد برگزاري مجمع فدراسيون فوتبال گفت:‌ فدراسيون براي انتخاب نائب رئيس دوم فدراسيون فوتبال مجمع را برگزار خواهد كرد چون برنامه ريزي فدراسيون براي اين پست و ساير جايگاه ها در روزهاي آينده مشخص مي شود./مح

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال ، بهروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار