مدیر مرکز کنترل ترافیک اعلام کرد: خوشبختانه گره کور ترافیکی در ترافیک صبحگاهی اول مهر ماه وجود نداشت و دوربین های نظارت تصویر رصدگر خیابان ها و بزرگراههای سطح پایتخت بود.

فتاحی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که سفرهای درون شهری در اول مهر ماه 30 درصد افزایش داشت گفت: بار ترافیکی امروز در مقایسه با سال گذشته روان تردد و مرغوبتر بود.
وی با اشاره به 4 تصادف مهم در پایتخت گفت : یک دستگاه مینی بوس در اتوبان شهید صیاد شیرازی خروجی رسالت چپ کرد که منجر به فوت راننده شد . همچنین واژگونی یک خودرو 206 در اتوبان امام علی (ع) ، برخورد 3 دستگاه خودرو در پل سید خندان و تصادفی در خیابان شهید چمران مهمترین حوادث روز نخست سال تحصیلی جدید بودند.
وی به وجود ترافیک سنگین در بزرگراههای سراسر پایتخت اشاره کرد و یادآور شد: آزاد راه تهران کرج از استادیوم آزادی تا پل محمد علی جناح، بزرگراه فتح از فرودگاه تا میدان آزادی و بزرگراه صدر از کامرانیه تا مدرس با ترافیک سنگین مواجه بود.
مدیر مرکز کنترل ترافیک تصریح کرد: از ساعت 6:40 تا 8 صبح ترافیک سنگینی در بزرگراه شاهد بودیم.
وی در خصوص واژگونی خودرو پژو 206 در ابتدای بزرگراه ارتش تاکید کرد: سرعت زیاد علت اصلی واژگونی این خودرو بود.
مدیر مرکز کنترل ترافیک در خصوص دوربین های نظارت تصویر خاطر نشان کرد: در حال حاضر 800 دوربین نظارت تصویر در سراسر شهر فعال هستند که پیش بینی می شود این تعداد به بیش از یک هزار دوربین در آینده نزدیک برسد./ل
برچسب ها: درصد ، خودرو ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار