هيات رئيسه، اعضاي هيات علمي، ‌اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان صبح امروز در تجمع اعتراضي در جلوي مسجدالنبي اين واحد دانشگاهي باري ديگر انزجار خود را از اين حركت قبيح و ضدديني اعلام داشته و نداي لبيك يا محمد را باري ديگر به گوش جهانيان رساندند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ،در اين تجمع شعارهاي مرگ بر آمريكا، ‌مرگ بر اسرائيل، لبيك يا محمد (ص)، سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن و .... از سوي تجمع كنندگان سر داده شد.
در اين تجمع بيانيه هيات رئيسه، اعضاي هيات علمي، ‌اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان قرائت شد
بسمه تعالي
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ
محمّد (ص) فرستاده خداست و افرادى كه با او هستند در برابر كفّار سرسخت و شديد، و در ميان خود مهربانند.
بي ترديد لابي رژيم صهيونيستي پس از اينكه موج بيداري اسلامي كشورهاي منطقه را دريافت شرايط را براي خود سخت تر از گذشته ديده است، قيام مسلمانان عدالت خواه و ضد ديكتاتور در كشورهاي ليبي- بحرين و مصر نهادي بزرگتر و قوي تر از فلسطينيان مبارز و حزب ا... لبنان به رهبري سيد حسن نصرالله براي اين رژيم اشغالگر شده است، اينك كه تهديدهاي نظامي در منطقه با توجه به نگاه ويژه جهان به كشورهاي مسلمان و علي الخصوص ايران اسلامي به رهبري ولي امر مسلمين حضرت آيت ا... خامنه اي پاسخگو نبوده است جنگ رواني ديگري در دستور كار صهونيست ها امريكا و اروپا قرار گرفته است،‌ پخش فيلم موهن و توهين آميز نسبت به عزيزترين فرد نزد خدا و انتشار مجدد كاريكاتورهاي موهن نشان بر اين دارد كه جنگ مذهبي در اين كشورها از مديريت خاصي برخوردارست و بقولي اين بازندگان تهديدهاي نظامي اينك به نوعي ديگر شمشير از رو بسته اند. اينك كه بهانه آزادي بيان در اين كشورها سرلوحه كار قرار گرفته است جهان پرسش گر شده است كه چرا روزنامه اي كه عكس ملكه انگليس را چاپ مي كند بسته مي شود اما انتشار فيلم و كاريكاتورهاي موهن جرم محسوب نمي شود؟ چرا شمائي كه دم از آزادي بيان مي زديد اجازه نمي دهيد تا مسلمانان در اعتراض به اين حركت شوم و ناپسند به صورت مسالمت آميز و در كمال آرامش به راهپيمايي بپردازند؟ چرا در هر كشوري كه مسلمانان پرچم‌هاي كشورهاي باني اين عمل قبيح را به آتش كشيدند مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار گرفتند و چرا رسانه هايي چون بي بي سي از عنوان فيلم اينگونه ياد مي كنند ( فيلم به گفته مسلمانان موهن) لابي صهونيست كه براي رياست جمهوري كشور امريكا برنامه ريزي مي كند و هر كانديداي رياست جمهوري بايستي اول به اسرائيل پناه برده و از سرمداران رژيم اشغالگر قدس اجازه بگيرد و به اوامر آنها تن دهد، امروز از آمريكاي جنايتكار كشوري بوجود آورده كه مورد نفرت همگان قرار گرفته و از دور به آن نگاه مي كند و سوء استفاده هاي خاص خود را مي كند، استفاده از صنعت سينماي هاليوود يكي از راههاي بزرگ مبارزه با مذهب شناخته شده و امروزه سعي دارد قدرتش را پس از اكران فيلم‌هاي تخيلي و آخرالزماني اينگونه نشان دهد اما افسوس كه فوران موج بيداري اسلامي هنوز كاهش پيدا نكرده و نظام سلطه را همچنان به انزوا كشيده است ./س


برچسب ها: تجمع ، اساتیدو ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.