تیم جودو نونهالان خراسان رضوی با کسب 11 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز عنوان قهرمانی را در رقابت های قهرمانی منطقه دو کشور به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این مسابقات عصر پنجشنبه 30 شهریور ماه سال جاری در محل سالن ورزشی شهید قدیمی شهرستان فاروج خراسان شمالی به پایان رسید و تیم جودو نونهالان استان در میان تیم های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان و مازندران با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.

بنا بر این گزارش، در گروه سنی متولدین دی ماه سال های 79 تا 82، حسن یوسفی قره چماق در وزن 27 کیلوگرم مقام دوم را به دست آورد و محمد اسماعیل پور مقام اول وزن 30 کیلوگرم را کسب کرد.

حسین رضاپور در وزن 34 کیلوگرم و مهدی محمدی عارف در وزن 38 کیلوگرم مقام سوم این گروه سنی را کسب کردند.

علی زحمتکش در وزن 42 کیلوگرممقام اول را به دست آورد، محمدرضا روحی ناوخی مقام سوم وزن 46 کیلوگرم را به خود اختصاص داد و امیرحسین ابراهیمی طاهرآباد نیز در وزن 50 کیلوگرم اول شد.

علیرضا عبادی جودوکار وزن 55- کیلوگرم به مقام دوم این وزن دست یافت و محمدمهدی راست گر در وزن 55+ کیلوگرم در جایگاه نخست این وزن ایستاد.

در گروه سنی متولدین دی ماه سال های 77 تا 79 نیز علی یوسفی قره چماق در وزن 34 کیلوگرم مقام اول و محمدجواد یوسفی در وزن 38 کیلوگرم مقام دوم را کسب کردند، امیرحسین خلیل زاده نیز در وزن 42 کیلوگرم مقام اول را از آن خود کرد.

همچنین، حسین حسین زاده در وزن 46 کیلوگرم سوم شد، زاهد اعتمادی بادلو در وزن 50 کیلوگرم و مرتضی مختارزاده یزدی در وزن 55 کیلوگرم موفق به کسب مقام اول شدند.

امیرحسین عزیزی خور در وزن 60 کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن 66- کیلوگرم و یاسین تقوی مایانی در وزن 66+ کیلوگرم هر سه مقام اول این رقابت ها را به دست آوردند.

گفتنی استدر پایان این مسابقات نفرات اول و دوم هر وزن به عنوان برگزیدگان منطقه دو کشور به رقابت‌های قهرمانی جودو نونهالان کشور و انتخابی تیم ملی که مهرماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد./س

برچسب ها: جودو ، نونهالان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.