شهردار منطقه 21 ضمن تشریح برنامه های این منطقه در هفته دفاع مقدس ، از نصب تندیس دو تن از شهدای والامقام جنگ تحمیلی در مزار شهدای وردآورد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداري منطقه 21 ، دکتر مصطفی سلیمی در تشریح جزئیات برنامه های هفته دفاع مقدس گفت : به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی در سطح منطقه و نواحی 3گانه برگزار می شود که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه عکس و تجهیزات جنگی، یادواره و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و تقدیر از جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهدا اشاره کرد .
وی افزود : نمایشگاه ویژه دفاع مقدس  با هماهنگی بسیج منطقه برپا شده و شهروندان خصوصا کودکان و نوجوانان می توانند با مراجعه به این نمایشگاه با تجهیزات جنگی که در هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان از خود گذشته این مرز و بوم در جهت دفاع از جان و مال و ناموس ملت ایران مقابل صدام غاصب استفاده کردند دیدن کنند .
سلیمی با اشاره به دلاوری های جوانان در جبهه حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: شهدا سرمایه های معنوی و ارزشمند ملت ایران هستند و باید تمامی توان خود را در جهت حفظ ارزش ها و آرمان های شهیدان به کار بریم و آنها را فراموش نکرده و همیشه یاد و خاطره آن مردان بی ادعا را گرامی بداریم، چراکه آنها چشم و چراغ راه همه ما و آیندگان محسوب می شوند.
شهردار منطقه 21 ادامه داد: در راستای تجلیل از شهدا خصوصا شهدای گمنام و بی نام و نشان جنگ تحمیلی علیه ایران، تندیس دو تن از این شهدا در هفته دفاع مقدس در مزار شهدای وردآورد نصب خواهد شد./ف
برچسب ها: تندیس ، شهید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار