دوندگان جاده ولایت صبح امروز پس از گذشت 12روز از آغاز سفر خود از مشهد شهدای ایران شلمچه، وارد استان خراسان رضوی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اعضای کاروان دو امدادی جاده ولایت صبح امروز پس از عشق آباد آخرین شهر استان یزد، وارد روستای درونه نخستین منطقه مسکونی درخراسان رضوی شدند.

بنا بر این گزارش، اهالی دهستان درونه با اطلاع از رسیدن اعضای کاروان دوندگان جاده ولایت به صورت خودجوش در کنار خیابان تجمع کرده و از ایشان استقبال کردند به طوری که حضور جوانان، زنان و دانش آموزان در این مراسم چشمگیر بود.

دوندگان جاده ولایت در جمع اهالی درونه پس از قرائت قران به خواندن زیارت خاصه امام رضا(ع) پرداختند.

عبدالرضا ایزدپناه یکی از اعضای گروه به شرح نحوه حرکت گروه از شلمچه تا درونه برای اهالی این روستا پرداخت وگفت: هدف دوندگان، احیای مجدد جاده ولایت است که با استعانت از خداوند متعال، چهارده معصوم(ع) و همیاری پرشور مردم شهرهای بین راه امکان پذیر خواهد شد.

وی افزود: دیگر هدف ما اشاعه معنویت در ورزش است زیرا ورزش بدون معنویت هیچ آینده ای نخواهد داشت.

محمد یوسفی دهیار دهستان درونه نیز در این جمع گفت: افتخار مردم این دهستان قرار گرفتن در ورودی استان خراسان رضوی به عنوان میزبان هشتمین گوهر پاک آسمان امامت و ولایت است.

و بر این اساس ما نخستین میزبان زائران رضوی که از سمت جنوب وارد استان می شوند، هستیم.

وی سپس به حرکت دوندگان جاده ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت برای ساکنان درونه یک حرکت تاثیرگذار و معنوی و موجب رشد و ارتقای فرهنگ اهالی این روستا است.

گفتنی است دوندگان جاده ولایت پس از روستای درونه به شهر انابد خواهند رفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.