مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و وزارت ورزش و جوانان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، این تفاهم نامه در یک مقدمه و 7 ماده تنظیم و به امضای حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور و آقای عباسی ، وزیر ورزش و جوانان رسیده است.
پاسخگویی به نیازهای وزارت ورزش و جوانان با حضور کارآمد و موثر حوزویان، ارایه خدمات فرهنگی به جامعه جوان کشور و مجامع ورزشی، بهره گیری از ظرفیت های موجود وزارت ورزش برای نشاط و سلامت حوزویان و نیز تبادل اطلاعات برای تشکیل بانک جامع اطلاعاتی مورد نیاز طرفین از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

همکاری در برنامه ریزی برای تربیت دینی جوانان و ورزشکاران ، زمینه سازی و ایجاد فرصت مناسب برای بهره برداری از توانمندی های حوزه در امر ارتقاء شناخت و باور هویت دینی جوانان، بهره گیری از منابع انسانی حوزه های علمیه ، حمایت از پژوهش ها و پایان نامه های حوزوی در راستای نیازهای این وزارت، حمایت و پشتیبانی از برنامه های حوزه هم از دیگر مفاد تفاهم نامه است.

براساس این تفاهم نامه، ارتباط وزارت ورزش و جوانان و مراکز مربوطه با حوزویان و واحدهای حوزوی باید از طریق معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه ها و در استان ها ازطریق مدیریت های استانی حوزه صورت گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.