مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقه عکس خبری از رقابت‌های والیبال جوانان آسیا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی در جلسه هماهنگی شانزدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا که در سالن حوزه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این سری از مسابقات در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌شود که خبرنگاران می‌توانند در هر دو بخش شرکت کنند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در این سری از مسابقات به طور قطع برای پوشش خبری و همچنین ثبت تصاویر ماندگار اقدام می‌کنند ولی برپایی این مسابقات به نوعی در میان آنها انگیزه ایجاد می‌کند تا با پشتکار، دقت و سرعت‌ عمل بیشتری وظیفه رسانه‌ای خود را انجام دهند.

کریمی از حضور همیشگی فعالان رسانه‌ای در آیین‌های مختلف تقدیر کرد و ادامه داد: زمان مناسبی تعیین می‌شود تا خبرنگارانی که به ثبت لحظه‌ها موفق شده‌اند، آثار هنری خود را برای بررسی ارسال کنند و از بین آثار رسیده، بهترین‌ها انتخاب شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برپایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا یک فرصت بی‌بدیل برای شناساندن فرهنگ غنی این خطه است، ادامه داد: باید از این فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را بکنیم تا نمایندگان اعزام شده از کشورهای مختلف آسیا، با خاطره‌ای به یاد ماندنی این شهرستان و کشورمان را ترک کنند.

وی هم‌زیستی مسالمت‌آمیز اقوام مختلف در کنار یکدیگر را یکی از جلوه‌های بی‌بدیل فرهنگ غنی این استان به ویژه ارومیه عنوان کرد و اظهار داشت: یقینا ورزشکاران، مسئولان تیم‌ها و مهمانان خارجی با حضور یافتن در این شهر، خود به این باور می‌رسند.

نماینده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این جلسه با بیان اینکه برپایی این سری از مسابقات با هفته دفاع مقدس متقارن است، پرداختن به این مسئله را خواستار شد و اظهار داشت: در مسابقاتی که بین ایران و سایر کشورها برپا می‌شود می‌توان از طریق پخش کلیپ، سرود حماسی، و آذین‌بندی فضای معنوی ایجاد کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.