شهردار منطقه 22 در مراسم به صدا در آوردن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه نبی اکرم (ص) از راه اندازی سیستم هوشمند آموزشی در این مدرسه با مشارکت شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 22، با تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز ، دبیرستان دخترانه نبی اکرم (ص) تا پایان مهر ماه بعنوان اولین مدرسه دولتی منطقه 22 ، خدمات آموزشی را به دانش آموزان ارائه خواهد کرد.
حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: مدارس هوشمند رویکرد جدید آموزشی است که با تلفیق فن آوری اطلاعات و برنامه های درسی، در فرایند آموزش تغییرات اساسی ایجاد می کند. در سیستم هوشمند آموزشی، با استفاده از ابزارهای آموزشی مدرن همچون رایانه، اسمارت ورد، دیتا پروژکتور و ...  مدرسه تبدیل به یک سازمان آموزشی می شود که نسل خلاق و توانمند در عرصه های زندگی و توانا در خلق دانش در آن تربیت می شوند. برای تبدیل مدرسه به یک مدرسه هوشمند لازم است افزون بر تامین امکانات زیر ساخت شامل شبکه، ابزار و تجهیزات ، تعامل مناسبی میان والدین و اولیای مدرسه ایجاد و سپس با مهیا کردن این 2 ضرورت، تمامی تلاش به بالا بردن توان علمی دانش آموزان معطوف شود.
وی افزود: اکنون مدرسه نبی اکرم (ص) حدود 400 دانش آموز دارد و مقرر شده است با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه در بحث تامین امکانات و تجهیزات، تا پایان مهر ماه بصورت مدرسه هوشمند فعالیت خود را آغاز کند.
شهردار منطقه 22 همچنین در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و به صدا در آوردن زنگ آغاز مهر در دبیرستان دخترانه نبی اکرم (ص) ضمن تبریک سال تحصیلی جدید همزمان با هفته کرامت و هفته گرامیداشت دفاع مقدس و محکوم کردن توهین اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)  گفت: شهرک شهید باقری اکنون از نظر در اختیار داشتن سرانه های آموزشی، شهرکی برخوردار محسوب می شود. شهرداری نیز در حد توان خود سعی کرده همپا و همکار با آموزش و پرورش در بحث تامین سرانه ها و فضاهای مورد نیاز آموزشی فعالیت کند. با توجه به افزایش جمعیت منطقه تا 500 هزار نفر در افق طرح لازم است آموزش و پرورش هرچه سریعتر نسبت به تشکیل اداره مستقلی برای پرداختن به امور آموزشی منطقه 22 اقدام کند./ف
برچسب ها: مدرسه ، هوشمند ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار