استاندار آذربایجان‌غربی گفت: به منظور افزایش ترانزیت، پروژه‌های راه و حمل و نقل جاده‌ای در آذربایجان‌غربی تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه وحید جلال زاده در آیین افتتاح مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان اظهار داشت: در پروژه‌های راه و حمل و نقل آذربایجان‌غربی در سال‌های گذشته شاهد جهش های قابل توجهی بودیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید همت و تلاش خود را مضاعف کنیم، پروژه‌های راه و حمل و نقل را از گام‌های مهم در راستای توسعه حمل و نقل استان اعلام کرد.

جلال زاده با اشاره به موقعیت جغرافیایی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: هم‌مرز بودن این استان با سه کشور دیگر زمینه خدمت‌رسانی در بخش بار و مسافر را فراهم کرده است که برای ارائه خدمات مطلوب‌تر در این بخش باید امکانات خود را به روز نگه داریم.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به سهم استان از کل ترانزیت کشور، اعلام کرد: سهم آذربایجان‌غربی از ترانزیت سهم قابل توجهی است که این امر توجه هر چه بیشتر به پایانه های مرزی را می رساند.

جلال زاده با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف، گفت: در بخش آب و خاک و ترانزیت استان آذربایجان‌غربی به ویژه ماکو دارای ظرفیت‌های متعددی است که این امر سبب شده تا این منطقه به منطقه مهاجرت‌پذیر تبدیل شود.

وی با تاکید بر واگذاری امکانات لازم در این زمینه، اظهار داشت: حمایت دولت در بخش مالی در این زمینه حائز اهمیت بوده و امید است با توسعه پایانه مرزی بازرگان بتوانیم گام موثری در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر برداریم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.