رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: بايد مسئولان امر در مصاحبه ها و وعده و وعيدهاي خود مواظب باشند كه قولي كه به مردم مي دهند در آن فاصله زماني تحقق پيدا كند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي ديروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در خصوص فاصله زماني دو ماه براي زلزله اخير در ساخت سرپناه بايد با تمام امكانات تلاش شود كه اين امر تحقق يابد.

وی از اعزام اكيپ هاي نظارتي به مناطق زلزله زده از اولين ساعات وقوع زلزله دراين مناطق خبر داد و گفت: اكيپ هاي نظارتي با حضور در مناطق زلزله زده بر روند كمك رساني و بازسازي نظارت دارند.

وی یادآور شد: سازمان بازرسي كل كشور علاوه بر استقرار دفاتر بازرسي در شهرهاي زلزله زده با بيش از 130 مورد بازديد بر روند اجرايي، توزيع امكانات، نحوه امداد رساني، نحوه بازسازي و ساير مواردي كه بتواند بر روند اجرايي امور مربوط به زلزله زدگان تسريع نمايند انجام شده و تذكرات لازم در مورد برخي كاستيها و نارضايتي ها و ساير موارد داده شده كه الحمداله اين موارد باعث شده مسئولين ذيربط در حوزه فعاليت خود در خصوص تذكرات تجديد نظر و به حل مشكلات مردم كمك نمايد.

وي، كارهاي انجام شده در مناطق زلزه زده را با توجه به بازه زماني كم قابل توجه عنوان كرد و افزود: بنياد مسكن و دستگاه هاي همكار در امر زلزله كارهاي قابل توجهي را انجام داده اند و در نوع خود قابل تشكر و تقدير است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور همچنين در خصوص اماكن اداري و درماني كه در زلزله اخير خسارت ديده اند گفت: بايد دراين خصوص نيز پيگيري لازم انجام شود تا با افراد خاطي و كم توجه كه خسارت لازم دراثر بي توجهي آنها وارد شده برخورد جدي صورت گيرد./س

برچسب ها: مسولان ، وعده ، مواظب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.