برای نخستین بار طرح آزمایشگاه فرهنگی با هدف حضور دانشجویان در فعالیت های فرهنگی در دانشگاه عباسپور دایر خواهد شد.

هوشنگ عيدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در دوره های قبلی شعار اعتمادسازی هدف اصلی برای برقراری ارتباط بیشتر و صمیمی تر با دانشجویان بوده است.

وی به برنامه های فرهنگی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: طرح آزمایشگاه فرهنگی در این دانشگاه برای نخستین بار اجرا خواهد شد.

عیدی تصریح کرد: در این طرح همه دانشجویان در زمینه های مختلف فرهنگی بر اساس سلیقه خود حضور خواهند داشت و این آزمایشگاه فرهنگی همچون واحد آزمایشگاه شیمی به عنوان يك واحد درسي اختياري  به دانشجویان ارائه می شود که البته بعد از گذراندن دوره آن گواهی نامه به دانشجویان جهت مشخص سازی میزان آگاهی و فعالیت فرهنگی آنها ارائه خواهد شد.

 امسال شاهد افزایش کرسی های آزاد اندیشی هستیم

عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تشکیل کرسی های آزاد اندیشی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در سال های قبل تعداد کرسی های آزاد اندیشی که در این دانشگاه تشکیل می شد بسیار کم بوده اما امسال شاهد افزایش تعداد کرسی های آزاد اندیشی در این دانشگاه هستیم. البته هنوز عناوين مشخصي برای کرسی های آزاد اندیشی تدارک دیده نشده است.

وی به بحث حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: امسال برای نخستین بار منشور اخلاقی دانشگاهيان مطرح شده است که باید دانشجویان آن موارد را رعایت کنند.

عیدی تصریح کرد :  در اولین پنج شنبه سال تحصیلی جدید برای دانشجویان جدید الورود جلسه ای در خصوص آشنایی با تشکل های دانشجویی تدارک دیده شده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار