معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو تهران از برگزاری ویژه برنامه هاي اين معاونت با مشاركت بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.

مرتضي جعفرپوردر گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یكی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناك، تا همیشه زمان، بر تارك تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
وی در ادامه افزود: دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه ‌جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق‌طلبانه، یك ملت سترگ، فروزان خواهد ماند و پایداری ایران اسلامی كه برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌ های معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) شكل گرفت و باعث احیای یك مكتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان كرد: همه ساله به مناسبت فرا رسیدن هفته غرور آفرین دفاع مقدس و با یاد و نام شهدای هشت سال دفاع آگاهانه و با بصیرت رزمندگان غیور اسلام این معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های متنوع و جذابی را در تمامی ایستگاه‌ها و اماكن مرتبط با متروی تهران اجرا می‌كند.
جعفرپور افزود: امسال نیز این برنامه های ویژه با عناوینی همچون وصيت ياران، حماسه‌ها در قاب تصوير، غرور آفرينان، تجسم فتح، حماسه‌هاي ماندگار، فرداي روشن، ياد ياران و سوغات نور برنامه ریزی و اجرا خواهند شد./ف
وی اضافه كرد: در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسافران متروی تهران در تمامی ایستگاه های متروی تهران با اجرای برنامه "وصیت یاران" با وصاياي شهيدان گرانقدر فلاحي، نامجو، فكوري، كلاهدوز و جهان آرا كه بر روی استندهای عمودي سه وجهي و لمينت طراحی شده اند، آشنا خواهند شد.
جعفرپور اظهار داشت: همچنین در ادامه مهندسی فرهنگی برنامه های یاد شده در نمایشگر واگن های متروی تهران، مسافران و بهره‌مندان از این وسیله نقلیه عمومی با اجرای برنامه "حماسه‌ها در قاب تصوير" كه با نمایش و پخش كليپ هاي منتخب و مرتبط با موضوع چندین عملیات دفاع مقدس به ويژه عملیات شكست حصر آبادان" برنامه ریزی شده است با موقعیت جغرافیایی مناطق عملیاتی، هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.
این مقام مسوول در معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری مترو تهران افزود: در ادامه روند اجرای برنامه های ویژه و متنوع هفته دفاع مقدس بهره‌مندان از متروی تهران با اجرای برنامه "غرور آفرينان" با شرح پنج عمليات بزرگ و موفق دفاع مقدس كه با گرافیك های اطلاع رسان( اينفوگرافي) برنامه ریزی شده است آشنا خواهند شد.
جعفرپور گفت: از دیگر برنامه‌های ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری متروی تهران طراحي و نصب ماكت‌هاي پنج عمليات بزرگ و موفق دفاع مقدس در ایستگاه‌های منتخب و برگزاري تئاتر و نمایش با موضوعات دفاع مقدس می‌باشد كه جذاب‌های بصری زیبایی را در شهر زیرزمینی تهران به یادگار خواهد گذاشت.
وی اظهار داشت: همچنین در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌های ویژه این معاونت وابسته به شركت بهره‌برداری متروی تهران برگزاري نمايشگاه عكس از دستاوردها و توانمندي‌ها جمهوری اسلامی ایران در حوزه های نظامي، نمايش ادوات و تجهیزات نظامي در ايستگاه‌ها، تهيه و توزيع بسته فرهنگي با موضوع دفاع مقدس براي پرسنل و تهيه و توزيع كتاب با موضوع دفاع مقدس بين مسافران را در برنامه های اجرایی خود برنامه ریزی كرده است./ف
برچسب ها: مترو ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار