فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينکه در مواجهه با تهديدات هيچ مشکلي نداريم، گفت: هر چه به جلو پيش مي‌رويم تهديدات عليه ما بيشتر مي‌شود و ما بايد با پويايي، پاسخگوي نيازهاي دفاعي انقلاب اسلامي باشيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر جعفري در حاشيه دومين نمايشگاه تخصصي توانمندي‌هاي بهداري در رزم، درباره ارزيابي خود از روند پيشرفت سپاه پاسداران در حوزه بهداري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله پيشرفتي كه ما اكنون در واحدهاي اورژانس و بيمارستان‌هاي صحرايي متحرك شاهد آن هستيم، قابل مقايسه با زمان جنگ نيست و اين به بركت اعتقاد و ايماني است كه برادران ما در بهداري  و رزم نيروهاي مسلح بخصوص سپاه دارند.

فرمانده كل سپاه پاسداران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني بر دليل تشديد هجمه رسانه‌اي غرب عليه سپاه، اين امر را ناشي از موثر بودن كارهاي سپاه و نقش سپاه و بسيج در دستيابي به اهداف انقلاب اسلامي و دفاع از انقلاب ارزيابي و تصريح کرد: آنها از اين مسئله بسيار ناراحت اند و همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند "هر زمان كه تأثير گذاري يك ارگان در حفظ آرمان‌هاي انقلاب بيشتر شود دشمنان عصباني‌تر خواهند شد".

وي افزود: در مواجهه با تهديدات هيچ مشکلي نداريم، به تكليف خود عمل مي‌كنيم و به قول حضرت امام(ره) نتيجه را خدا به ما نشان مي‌دهد.

سرلشکر جعفري ادامه داد: هر چه به جلو پيش مي‌رويم تهديدات عليه ما بيشتر مي‌شود و ما بايد با پويايي، پاسخگوي نيازهاي دفاعي انقلاب اسلامي باشيم.

فرمانده كل سپاه پاسداران تهديدات اخير استكبار جهاني را بي ارزش دانست و خاطرنشان كرد: اين تهديدات تنها ما را جدي‌تر مي‌كند تا در آمادگي خود را براي حفظ انقلاب اسلامي در برابر دشمنان قوي‌تر عمل كنيم؛ البته ممكن است اين دشمني‌ها روزي منجر به درگيري فيزيكي شود، لذا همه تلاش و قدرت خود را بكار مي گيريم تا در برابر تعرض و بي عقلي دشمنان، توان دفاعي خود و کساني که نيازمند کمک ما هستند را بالا ببريم.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.