هزاره سوم دوران فرو رفتن آمريكا و اروپا در منجلاب مشكلات داخلي و افزايش قدرت و عظمت اسلام در جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  آيت‌الله اسدالله ايماني در خطبه‌هاي نماز دشمن‌شكن سياسي عبادي جمعه شيراز، گفت: عزت مسلمانان جهان از اتحاد و انسجام در سايه اسلام است.
نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز با بيان اينكه مدعيان خادم حرمين شريف، در قبال توهين‌هاي آمريكا و اسلام‌ستيزان جهان حركتي از خود نشان نداده‌اند، گفت: اكنون و در حاليكه قريب به 10 روز از توهين دشمنان به پيامبر مكرم اسلام(ص) مي‌گذرد،‌ مسلمانان جهان همچنان از پاي ننشسته و به اعتراض گسترده خود در اكثر كشورها ادامه مي‌دهند، اما متوليان كشورهايي كه خود را خادم حرمين مي‌دانند، سكوت كرده‌اند.
آيت‌الله ايماني با تصريح اينكه همواره وحدت كلمه، رمز پيروزي ملت ايران بوده و مسلمانان جهان نيز با اتكا به اتحاد و يكپارچگي مي‌توانند در مقابل دشمنان پيروز شوند، گفت: جنگ تحمیلی بزرگترین حادثه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ايران و جهان بود، رويدادي كه قدرت اسلام و بسيج مسلمانان را به جهانيان نشان داد.
امام جمعه شيراز يادآور شد: دوران دفاع مقدس حتي موجب شد تا بسياري از كشورهاي اسلامي و مسلمانان به قدرت واقعي اسلام و ايمان مسلمان پي ببرند.
وي مستحكم‌تر شدن بنيان‌هاي اتحاد ملت ايران، حركت منسجم به سمت فتح قله‌هاي علمي و توسعه كشور را از تاثيرات دوران دفاع مقدس دانست و با اشاره به تداوم مسير بيداري اسلامي در جهان،‌ گفت: شناخت جهانيان از اسلام روز به‌روز بيشتر شده و همين امر بيداري اسلامي را توسعه بخشيده است. /س

برچسب ها: دوران ، عظمت ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.