فیلم سینمایی "سهم گمشده" در اجلاس بین المللی مسئولان مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی اصغر (ع) مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، در اجلاس بین المللی مسئولان مجمع بزرگداشت جهانی حضرت علی اصغر (ع) که با حضور شخصيت‌های علمی، مذهبی و مسوولان احيای مراسم همايش شيرخوارگان حسينی در مشهد مقدس برگزار شد، از فیلم سینمایی "سهم گمشده" تقدیر شد.

حسن نجفی کارگردان "سهم گمشده" با اشاره به استقبال فراوان از این فیلم گفت: داستان این فیلم درباره ارادت به حضرت علی اصغر (ع) است و در کشورهای مختلف از جمله هند، بحرین، جمهوری آذربایجان و ایتالیا مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: در جریان این مراسم، قسمت هایی از فیلم "سهم گمشده" با تیتراژ شبکه جهانی سحر به نمایش درآمد و مداح فیلم که در مراسم حضور یافته بود، به صورت زنده مرثیه ای با موضوع حضرت علی اصغر (ع) قرائت کرد.

فیلم سینمایی "سهم گمشده" به کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی محمد تقی انصاری، محصول مشترك شبكه جهانی سحر و حوزه هنری است و در ایران و جمهوری آذربایجان ساخته شده است. این فیلم داستان یک خانواده اهل جمهوری آذربایجان است که پس از سالها انتظار به آرزوی دیرین خود یعنی داشتن فرزند دست می یابند. بعد از تولد نوزاد و مشکلاتی که بوجود می آید، پدر نوزاد به خاطر می آورد سالیان گذشته، برای برآورده شدن این آرزو، نذری برای شیر خواره اهل بیت امام حسین (ع) سپرده است که اکنون باید آن را به جا آورد.

کامران یونس، گلزار قربان، آیشاد محمداف، خالده قلی اوا، قربان مسیم اف، مهربان خان لاوا، آلماز آمان اوا و اتكم اسكندراف بازیگران این فیلم هستند./ي2
برچسب ها: فیلم ، سهم گمشده ، شبکه سحر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار