حضور "سروش صحت" بازیگر سریال "تب سرد" در برنامه "ما و شما" سیمای کردی، پخش فیلم های تلویزیونی "شکار سایه" از سیمای آذری، برنامه هایی است که شبکه جهانی سحر برای یکشنبه این هفته در نظر گرفته است.

*"تب سرد" سروش صحت در شبکه سحر

سروش صحت، بازیگر مجموعه تلویزیونی "تب سرد" میهمان برنامه این هفته "ما و شما" سیمای کردی شبکه سحر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی این شبکه بین المللی، "سروش صحت" که در این سریال نقش یک مامور پلیس را ایفا کرده است، از تجربه حضور در این مجموعه و عرصه بازیگری، با بینندگان برنامه "ما و شما" سخن خواهد گفت.

"ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش می شود و پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه های سیمای کردی از دیگر آیتم های آن است.

 

*بینندگان سیمای آذری شبکه سحر به "شکار سایه" می روند

بر اساس این گزارش، فیلم تلویزیونی "شکار سایه" یکشنبه ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر پخش می شود.

"شکار سایه" به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ شهباز دولت نژاد به زبان آذری دوبله شده است. گلی بیاتی ترجمه و ساناز اکبری صدابرداری و میکس این کار را بر عهده داشته اند و مهدی حسین زاده، سعید بحرالعلومی، شهباز دولت نژاد، صداقت نجف وند، وحید آقاپور، ندا سام، لعیا نبیل پور، ونوس محسن زاده، فرزانه شهیدی و یوسف نوعی به گویندگی در آن پرداخته اند.

داستان فیلم تلویزیونی "شکار سایه" به کارگرداني عباس رافعی از جایی آغاز می شود که به ادعای رسانه های آمریکایی، فردی به نام یانیس کارلوس در ایران ربوده می شود و سرنوشت نامعلومی پیدا می کند. وزارت امور خارجه ایران با کمک پلیس آگاهی موفق می شوند، کارلوس را بیابند. آنها متوجه می شوند برخلاف ادعای رسانه‌های آمریکایی، کارلوس به دلیل افشای جنایات جنگی ارتش آمریکا تحت فشار بوده و از افغانستان به ایران آمده است و ...

بیژن افشار، محمد علایی، پانته آ مهدی پور، جاش پارکر و فرهاد مهدوی بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار