هفته دوم لیگ برتر واترپلوي کشور در حالي پیگیری شد که یک دیدار به دلیل درگيري و ضرب و شتم ميان اعضاي دو تيم نیمه تمام باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حاشیه برگزاری هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر واترپلو یک دیدار در گچساران برگزار شد و نماینده این شهرستان به مصاف نماینده فارس رفت. در دقايق انتهايي اين ديدار و در شرایطی که تیم نفت و گاز گچساران از تیم حریف پیش بود بازی به دليل درگیری‌ پیش آمده ميان اعضاي دو تيم نيمه كاره پایان یافت.

طبق شنیده‌ها پس از شروع درگیری ميان اعضاي دو تيم بود كه تماشاگران نفتی هم با بازیکنان فارس درگیر شدند و کار به جايي رسید که به دلیل ضرب و شتم مربی تیم انقلاب شیراز راهی بیمارستان شد و در پي آن تماشاگران نفتی با چاقو بازیکنان حریف را تهدید کردند. همچنین در جریان برگزاری این دیدار تماشاگران تیم میزبان شیشه ماشین‌ها را شکستند و مبلغی پول نیز از اموال بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران به سرقت بردند.

گفتنی است، با نیمه تمام ماندن این بازی کمیته انضباطی باید در خصوص نتیجه دیدار 2 تیم نفت و گاز گچساران و انقلاب شیراز تصمیم گیری کند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Switzerland
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۱
har 2 temo baiad shalag bezanan hesabi ke az in ashgal karia nakonan
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۱
برگزاري مسابقات دربعضي ازمناطق به چه قيمتي؟ مگرمسابقات ورقابت سالم غيرازاين است كه درجامعه شورنشاط ايجاد كند ؟ من به عنوان سرپرست يك تيم ليگ برتري ازتبريزبه گچساران رفته بوديم تماشا گران اصلا ورزشي نبودند و به بازيكنان خصوصا به دونفربازيكن خارجي ما مرتبا ازنزديك مزاحمت ايجاد مي كردند نيروي انتظامي مسقردرسالن به عنوان دكور درسالن حضورداشتند وبا وجود درخواست مربي تيم گچساران ازنيروي انتظامي ،متاسفانه آنها فقط نظاره گر بودند.
آخرین اخبار