معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: دانشگاه پیام نور استان رتبه سوم کشوری را به لحاظ انجام فعالیت های فرهنگی در بین دانشگاه های پیام نور سرارسر کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی اظهارداشت: هدایت و حمایت از ایده ها و طرح های دانشجویان از برنامه های این معاونت در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

محمد زاده با بیان اینکه دانشگاه به دنبال فراهم کردن زمینه رشد و توسعه دانشجویان است، بیان داشت: در این راستا 3 تفاهم نامه برای رشد و توسعه دانشجویان با دستگاه های اجرایی استان منعقد شده است.

وی به انعقاد تفاهم ها با پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و افزود: حمایت از هسته های کارآفرینی دانشگاه و ایجاد مرکز تحقیقات در این تفاهم نامه انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی همچنین به ایجاد تفاهم نامه با فنی و حرفه ای استان اشاره کرد و گفت: با انعقاد این تفاهم نامه مراکز جوار دانشگاهی را راه اندازی خواهیم کرد.

محمد زاده بیان کرد: با اداره کل استاندارد استاننیز تفاهم نامه ای برای استاندارد و آموزش منعقد شده است.

وی حمایت از انجمن های علمی را از دیگر رسالت های این دانشگاه ذکر کرد و گفت:انجمن رباتیک دانشگاه استان فعالیت ها و پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی فعالیت های فرهنگی و قرآنی بسیار متعددی را در طی سال انجام می دهد، عنوان کرد: سال گذشته این دانشگاه در مسابقات قرآن کریم سراسر کشور رتبه سوم از لحاظ تعداد شرکت کنندگان را کسب کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال تحصیلی جدید حفظ جزء 30 قرآن به عنوان یک واحد درسی ارائه می شود، یادآور شد: همچنین درس دفاع مقدس برای دانشجویان به صورت واحد درسی اجباری ارائه می شود./س

برچسب ها: کسب ، رتبه ، سوم ، فعالیت های ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.