معاون فرهنگی کانون‌های مساجد سراسرکشور،گفت:«جشن‌های زیرسایه خورشید» به لحاظ جوان‌گرایی، اتکا به نیروهای مردمی و ارائه برنامه‌های جذاب و خلاق از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است.



مرتضی طاهریان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهارداشت: در چهارسال اخیر که این جشن‌ها راه‌اندازی شده هرساله به خاطر اعتماد به فکر وتوان نیروهای‌جوان و برنامه‌های مختلف در دهه کرامت از شکوه وجذابیت خوبی در استان‌های کشور برخوردار و درخارج ازکشور نیز درحال گسترش است.

وی، بابیان این‌که هویت نظام جمهوری اسلامی در زیرسایه علم اهل‌بیت(ع) شکل گرفته است، خاطرنشان‌ کرد: اشاره مقام معظم رهبری(مدظله‌عالی) به پیچ تاریخی، منظور تبدیل خلافت به امامت است‌، بنابراین تلاش مؤثر و خالصانه مدیران فرهنگی آستان قدس‌رضوی برای گسترش فرهنگ ائمه‌اطهار(ع) به‌ویژه حضرت رضا(ع) می‌تواند جوانان وهابی را که درحال حاضر به دنبال کشف موضوع امامت است را نیز هدایت کند.

معاون فرهنگی کانون‌هاي مساجدکشور، به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و اظهارداشت: دشمنان دین اسلام روز‌به‌روز و با تولید آثار موهن درسینمای هالیوود مقدسات دین اسلام و به‌خصوص پیامبر عظیم‌شأن اسلام، حضرت محمد(ص) را با بی‌شرمی به مسخره می‌گیرند و قلب تمام مسلمانان را جریحه‌دار می‌کنند، درچنین فضایی باید با زبان هنر و در قالب تولید آثار فاخر در رابطه با زندگی معصومین(ع) و همچنین از راه نشر ارزش‌های والای دین در فضای مجازی پاسخ دشمنان اسلام را داد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری بی‌نظیرچند مجموعه دینی همانند سریال یوسف پیامبر(ص) و فیلم امام علی(ع) دربین مردم ایران و سایرکشورهای جهان اشاره و تصریح‌کرد: به این خاطرکه کلام ائمه معصومین (ع)سراسر نور است و همواره احترام به هم نوع، خانواده، عدالت برادری و برابری از توصیه این بزرگان است و قادراست بشریت را به سعادت ابدی رهنمون سازد، در این جشن‌ها نیز می‌توانیم از این راهکار برای هدایت جهانیان بهره‌ ببریم. /س


برچسب ها: جشن ، معاون ، خورشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.