در این تبلیغ که به صورت آشکار به دستور اسلامی " جهاد " توهین شده است از مردم خواسته شده است که با حمایت از اسراییل موجبات شکست جهاد را فراهم کنند!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد که پایانی برای حرکات ضداسلامی در غرب وجود ندارد. جهان اسلام و تمامی انسانهای آزاده در جهان خشمگین و متاثر از فیلم موهن که در آن به پیامبر لطف و مهربانی، حضرت رسول (س) توهین شد هستند که خبر رسیده قرار است یک تبلیغ ضداسلامی در متروی شهر نیویورک آمریکا نصب شود.

در این تبلیغ که به صورت آشکار به دستور اسلامی "جهاد" توهین شده است از مردم خواسته شده است که با حمایت از اسراییل موجبات شکست جهاد را فراهم کنند!

" ابراهیم هوپر " سخنگوی کنسول روابط مشترک مسلمانان و آمریکا در اینباره می گوید: این حرکت نیز به مانند فیلم موهن اخیر که می تواند باعث ایجاد اختلاف شود.

بر روی این تبلیغ این گونه نوشته شده است: در هر نبرد بین انسان های متمدن و وحشی، طرفدار انسان های متمدن باشید.

در زیر این نوشته نیز د بین دوستاره داود به عبارتی با رنگی آبی نوشته شده: از اسراییل حمایت کنید. و در نهایت نیز عبارت " جهاد را شکست دهید " با رنگ قرمز در پایین تابلو نوشته شده است.

این تبلیغ توسط یک گروه تندروی آمریکایی به نام " FDI " طراحی شده است قرار است از روز دوشنبه این هفته در متروی نیویورک نصب شود.

در ابتدا مسئولین متروی نیویورک از پذیرش این آگهی خودداری کرده و آن را باعث ایجاد اختلاف و سوء تفاهم دانستند. اما گروه مذکور با شکایت به دادگاه خواهان داشتن حق نصب این تبلیغ شدند و دادگاه نیز با استناد به حق آزادی بیان! به این گروه این اجازه را داد.

در عین حال گروه های اسلامی در شهر نیویورک نیز نصبت به این حرکت هشدار داده و اعلام کرده اند که این چنین اقداماتی می تواند اثرات منفی بر روابط جامع اسلامی آمریکا با کل این کشور داشته باشد. /ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۱
مثل ... از اسلام میترسن
آخرین اخبار