وزیر اطلاع رسانی سوریه تأکید کرد، رئیس جمهوری این کشور با روزنامه یا مجلات مصر هیچگونه مصاحبه اختصاصی انجام نداده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ "عمران الزعبی" اظهار داشت: "بشار اسد" با هیچ مجله یا روزنامه مصری مصاحبه اختصاصی نکرده است.

وی افزود: اسد فقط با هیأتی 9 نفره از اصحاب رسانه مصر دیدار داشته است و بین آنها گفت و گویی شخصی صورت گرفت، که این امر به معنای گفت و گوی رسانه ای یا تلویزیونی نیست.

الزعبی خاطرنشان کرد: یکی از شرکت کنندگان در این دیدار، برخی از اظهارات مطرح شده و گفته شده را در ذهن خود جمع آوری، و از آنها گفت و گویی را ساخت، که در برخی رسانه ها منتشر شده است؛ به معنای دیگر، اگر هر کدام از این 9 نفر خاطرات خود را از این دیدار می نوشت، 9 روایت به وجود می آمد .. به همین دلیل همه مطالب منتشر شده بخش هایی از دیداری طولانی است، که از چارچوب حرفه ای خود خارج شده و از نظر حرفه ای و سیاسی هیچ ارزشی ندارد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه ادامه داد: نباید این مطالب منتشر شده را تحلیل کرد و آنها را مواضع سیاسی در نظر گرفت، حتی اگر درست یا غلط باشند.

الزعبی گفت: رئیس جمهوری سوریه هنگامی که بخواهد مطلبی را بیان کند و یا موضع گیری سیاسی کند، ابزار رسانه ای خاص خود را دارد، و همانطور که او را شناخته ایم، مواضع خود را با شجاعت بیان می‌کند .. درنتیجه وی رسانه، شیوه و اسلوب خاص خود را دارد.

مجله "الاهرام العربی" مصر، پنج شنبه گذشته مطلبی را تحت عنوان مصاحبه با رئیس جمهوری سوریه منتشر کرد، و مدعی شد که این مصاحبه بخش‌هایی از مصاحبه ای اختصاصی با بشار اسد در دفتر او در منطقه "الروضه" پایتخت سوریه است.

الاهرام العربی اعلام کرده است که متن کامل این مصاحبه را فردا (شنبه) منتشر می کند.



برچسب ها: اسد ، مصر ، مصاحبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار