کارمندان روزنامه صهیونیستی معاریو روز جمعه اعلام کردند تصمیم دارند در اعتراض به نامشخص بودن آینده شغلی خود پس از واگذار شدن حق امتیاز این روزنامه، هفته آینده اعتصاب کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، پس از آنکه نوچی دانکر سهام دار اصلی معاریو، این روزنامه را به شلومو بن - زیوی ناشر روزنامه صهیونیستی افراطی ماکور ریشون فروخت، کارمندان روزنامه معاریو دیروز (پنج شنبه) در حالیکه شماری از همکارانشان در رسانه های دیگر و شماری از نمایندگان اسرائیلی آنها را همراهی می کردند، در تل آویو تظاهرات کردند.

 دست کم هزار و پانصد تن از دو هزار کارمند روزنامه معاریو به سبب فروش این روزنامه شغل خود را از دست خواهند داد.

بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نیست حقوق این افراد که بیکار می شوند به سبب شرایط نامساعد اقتصادی دانکر و معاریو بصورت کامل پرداخت شود.

این روزنامه روز جمعه در اولین صفحه خود اعلام کرده است: « ما تا زمانیکه طلب خود را دریافت نکنیم ساکت نخواهیم نشست. کارمندان این روزنامه روز سه شنبه اعتصاب خواهند کرد.»

روزنامه معاریو میزان بدهی خود را دست کم چهار صد و هشت میلیون شِکِل معادل یکصد و چهار میلیون دلار اعلام کرد که از این میزان دست کم نود و پنج میلیون و پانصد هزار شِکِل باید به کارمندان پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار