رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد علوم و تحقیقات باتوجه به ظرفیت های علمی و استانداردهای موجود و در مقایسه با دانشگاه های دولتی و غیر دولتی در کشور و خاورمیانه ، دانشگاهی بی نظیر است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که واحد علوم و تحقیقات آماده ترین واحد دانشگاهی کشور برای آغاز سال تحصیلی جدید است، گفت: پروژه های عمرانی این واحد دانشگاهی در 6 ماه گذشته با سرعت و کیفیت چشمگیری پیشرفت داشته وامیدواریم تا پایان سال تحصیلی ، بسیاری از پروژه های عمرانی اولویت دار در این واحد دانشگاهی به بهره برداری کامل برسد.

وی ادامه داد: فضای آموزشی، تحقیقاتی مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی آماده شده است و بیش از 40 درصد از تجهیزات آزمایشگاه های واحد برای فعالیتهای تحقیقاتی دانشجویان به روز شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که در واحد علوم و تحقیقات فضای علم ، تحقیق و دوستی حاکم است، افزود: آرامش علمی دانشگاه ، مهمترین فاکتور برای رشد علمی یک مجموعه است و از تمام جامعه دانشگاهی درخواست می کنم با حفظ سلایق سیاسی و فرهنگی خود سعی کنند آرامش دانشگاه را با هدف ارتقاء پیشرفت علمی حفظ کنند.

دکتر فرهاد دانشجو گفت: کشور نیازمند دوستی، همکاری، بخشش و صلح است و ندای دانشگاه آزاد اسلامی در آغاز سال تحصیلی جدید به تمام دانشگاهیان ندای صلح و دوستی است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار