دبیر کمیته والیبال ساحلی گفت: حضور چهره های جدید ساحلی باز در این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری حکایت از رشد این رشته در کشور دارد.

 نادر انصاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری والیبال ساحلی که در شهر ارومیه در حال برگزاری است شاهدیم علاوه بر حضور ملی پوشان و افرادی که سال ها در این رشته فعال هستند جوانانی شرکت کرده اند که تعداد حضورشان در مسابقات رسمی از تعداد انگشتان دست هم بیشتر نمی شود.
 وی تصریح کرد: جوانان ساحلی باز حاضر در این دوره از مسابقات قهرمان کشوری از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند و با قدرت بسیار بالا مقابل نیروهای با تجربه و قدرتمند بازی می کنند. وی گفت: ترکیب یکی از تیم های حاضر در این مسابقات را بهداد کاظمی و بهمن صالحی تشکیل می دهند آنها با وجود داشتن میانگیم سنی پائین از نوع عملکرد بسیار خوبی برخوردارند و توانستند تاکنون نتایج بسیار خوبی را کسب کنند.
دبیر کمیته والیبال ساحلی اظهار داشت: با برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری و بالا رفتن سطح کیفی عملکرد جوانان ما به آینده این رشته در کشور امیدوارتر شده ایم.
انصاری ضمن تأثیر برگزاری کلاس مربیگری بین المللی والیبال ساحلی را در سطح کیفی مسابقات مثبت ارزیابی کرده و گفت: با وجود آنکه فاصله زمانی میان برگزاری کلاس و این مسابقات زیاد نبود اما مطالب ارائه شده در این کلاس تأثیر خود را روی سطح کیفی بازی ها گذاشته است چون شاهدیم مسائل و نوع تاکتیک های ارائه شده از سوی بازیکنان به سمت مسائل تخصصی مطرح شده در کلاس مربیگری بین المللی در حرکت است.
 وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات شاهدیم که ساحلی بازان هم شخصیت حرفه ای پیدا کرده اند و با جدیت هرچه بیشتر مسابقات را دنبال می کنند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار