کارشناس شبکه من و تو جامعه ایران را به «دنیایی که در آن عشق حرام و ممنوع است» توصیف کرد و در حالی که مخاطبینش را به داشتن روابط آزاد توصیه می کرد، دوستی های خیابانی دختر و پسر را «تجربه های شیرین و معصومانه» دانست که «هیچ گناهی» ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، کارشناس شبکه من و تو که هر هفته به مناسبتی ضمن انتقاد از فرهنگ و مذهب مردم ایران، به ترویج فرهنگ غرب می پردازد این بار نیز با فرافکنی در مورد جامعه ایران گفت: «ما در دنیایی هستیم که در آن عشق حرام و ممنوع است!»


 

وی که مخاطبینش را بی پرده به داشتن روابط آزاد تشویق می کرد، دوستی های خیابانی دختر و پسر را «تجربه های شیرین و معصومانه» دانست که «هیچ گناهی» ندارد.

کارشناس من وتو در ادامه تصریح کرد: «اگر درست و اصولی با دخترها و پسرها برخورد کنیم، آن ها کار آنچنان بد نمی کنند!»

 

البته منظور کارشناس شبکه من و تو از رفتار درست و اصولی با دختران و پسران کاملا واضح می باشد و آن این است که خانواده ها و جامعه شرایط را برای گسترش روابط آزاد و خارج از عرف و شرع خانواده های ایرانی را فراهم کنند اما ایشان مقصودش را از اینکه پسران و دختران کار آنچنان بد نمی کنند مشخص نکرد!

این کارشناس که آشکار و بی پرده در قالب اظهارات کارشناسی به ترویج فساد و بی بندوباری می پردازد پیش از این، داشتن رابطه جنسی دخترانی که بالغ شده اند و به استقلال رسیده اند را بلامانع دانست. البته وی به دختران توصیه کرد برای اینکه به خطرات عاطفی دچار نشوند، مدتی صبر کنند و  بعد با دوست پسرشان وارد رابطه جنسی شوند!

وی بارها از اینکه جامعه ایران بعد از انقلاب از قافله برهنگی و ابتذال غرب عقب مانده ابراز تأسف کرده است.

گفتنی است، شبکه من و تو با پخش برنامه های مستند علمی، فرهنگی و سرگرمی ضمن جذب مخاطب- که البته اخیرا با افت شدید مخاطب مواجه بوده است- سعی در تغییر ذائقه فرهنگی مردم ایران و ترویج  فساد و بی بندوباری دارد. این شبکه تا جایی پیش رفته است که حتی اهدافش را بی پرده و آشکارا در قالب اظهارات کارشناسی بیان می کند.

منبع: جام نیوز
برچسب ها: من و تو ، عشق ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار