يكي از فعالان حقوق بشر بحرین بر شكست آل خليفه در ترميم چهره رژيم در جلسات شوراي حقوق بشر در ژنو تاكيد كرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، محمود آل ربيع تاکید کرد: اظهارات وزيرخارجه بحرین نادرست و نوعي وارونه جلوه دادن حقايق و واقعيتها بود و كشورهايي كه اين اظهارات را تاييد كردند خود سركوبگر هستند.

وی که از اعضاي سازمان بهار آزادي بحرين محسوب می شود اظهار داشت: كشورهاي سركوبگر فقط رژيم بحرين را تاييد و تبرئه كردند؛ ولي كشورهايي كه حقوق بشر را مراعات ميكنند، بحرين را ملزم كردند كه اصلاحات انجام دهد و سركوبهاي جاري در كشور را متوقف كند.

وي درباره ادعاهاي هيات اعزامي رژيم بحرين در شوراي حقوق بشر در ژنو، افزود: اطلاعاتي كه هيات رسمي آل خليفه در ژنو ارائه داد، نادرست بود.

وي گفت : اين هيات ادعا كرده بود كه تظاهركنندگان وارد مساجد اهل سنت شده و آنها را تخريب مي كنند. آنها به گونه اي حقايق و واقعيتها را وارونه جلوه دادند كه حاضران در سالن به خنده افتادند. رژيم بحرين سياست منحرف كردن افكار عمومي از طريق رسانه ها را در پيش گرفته و نمي دانيم به چه چيزي استناد ميكند!

آل ربيع درخصوص اظهارات وزير خارجه بحرين مبني براينكه توانست تاييد حاضران در ژنو را كسب كند، گفت: همه رژيمهاي سركوبگر بر يك اصل و اساس حركت مي كنند، اين وزير توانست فقط برخي از اين كشورها كه همان شيوه هاي رژيم بحرين را در پيش مي گيرند، متقاعد كند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار