دادستان عمومي و انقلاب بافت استان كرمان صبح امروز از كشف بيش از 2 تن و 700 كيلوگرم مواد مخدر از ابتداي سال جاري تا كنون در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، "محمد محقق" دادستان عمومي و انقلاب بافت استان كرمان  اظهار داشت: شهرستان بافت در بحث امنيت در همه ابعاد درسطح استان کرمان از برتري قابل قبولي برخوردار است.
وي خاطرنشان کرد: در شهرستان بافت امروزه خيلي کم شاهد جرايم خشن هستيم و در اين شهرستان برخورد لازم با جرايم با پيگيري و سرعت بالا انجام مي‌ پذيرد.
  "محقق" بيان داشت: از ابتداي سال جاري تا کنون 2 تن و 700 كيلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف در شهرستان بافت کشف و ضبط شده است.
وي تصريح کرد: در اين زمينه 217 نفر متهم دستگير و پرونده‌هاي آنها در دادسراي عمومي و انقلاب بافت رسيدگي و اتخاذ تصميم شده‌اند.
دادستان عمومي و انقلاب بافت استان كرمان بيان داشت: دستگاه قضا هميشه سعي دارد که در پيگيري پرونده‌ها با جديت و سرعت عمل پيش رود که حق کسي ضايع نشود.
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بافت از نيروهاي انتظامي  که در زمينه کشف مواد مخدر انجام وظيفه مي كنند‏ تشكر و قدر داني كرد.
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار