سارقان حرفه اي با شناسايي و تعقيب مشترياني که از بانکها پول دريافت مي كردند، در فرصتي مناسب اقدام به سرقت وجوه نقد از داخل خودرو آنان مي کردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس فرمانده انتظامي شهرستان دليجان استان مركزي با اعلام اين خبر عنوان كرد:  با وقوع يک مورد سرقت وجه نقد به مبلغ 18 ميليون و950  هزار ريال از داخل يک دستگاه خودروي سواري در مقابل يکي از شعبات بانکي بلافاصله ماموران براي شناسايي و دستگيري متهم وارد عمل شدند.
سرهنگ حمزه امين نژاد گفت:  با حضور ماموران درصحنه جرم وتحقيقات اوليه مشخص شد سارقان پس از اقدام به سرقت با يک دستگاه خودر پژو 405 از محل متواري شده اند.
وي افزود:به منظور شناسايي و دستگيري متهمان بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا درآمده و کليه محورهاي مواصلاتي شهرستان تحت کنترل قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان دليجان عنوان داشت:سارقان هنگامي که قصد خروج از شهرستان را داشتند در مسير دليجان به سلفچگان با هوشياري ماموران انتظامي پاسگاه "دودهك" دليجان دستگير و تحويل پليس آگاهي شدند.
سرهنگ حمزه امين نژاد در خاتمه افزود:متهمان در بازجوي هاي فني و پليسي و پس از ارائه شواهد وقرائن لب به اعتراف گشودند وعلاوه بر اعتراف نسبت به سرقت مذکور، به 17 فقره سرقت ديگر به همين شيوه در شهرستان دليجان و شهرستان هاي همجوار اعتراف کردند./ف
برچسب ها: سرقت ، مشتریان ، بانک ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار