مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:قانون نظارت بر رفتار نمانيدگان معيار سنجش عملكرد وكلاي ملت، استعلام مجلس از اداره ثبت اسناد و املاك براي سند باغ قلهك, ضرورت تصويب قوانين بازدارنده در مجامع حقوقي بين‌المللي و.... است.

مهمترین عناوین گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایران با توان نظامی خود قادر به برداشتن رژیم صهیونیستی از صحنه است/ رونمایی از هواناو، شناورهای پرنده،خودروهای زرهی در هفته دفاع مقدس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/30/348420_146.jpg
وزیر دفاع کشورمان که شب گذشته(چهارشنبه) در دومین یادواره شهدای مسجد منشور تهران شرکت کرده بود، گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران یک بلوف سیاسی برای پوشش دادن مشکلات داخلی این رژیم بوده چون توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بقدری بالا است که می تواند به راحتی رژیم صهیونیستی را از صحنه بردارد.

نمايندگان مجلس ساخت فيلم لاله را به مصلحت نمي‌دانند
عضو كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به ساخت فيلم لاله تصريح كرد: درحال حاضر كشور در موقعيت تهاجم فرهنگي قرار دارد و نمايندگان مجلس با توجه به اين موقعيت و وضعيت نابه‌سامان اقتصادي، ساخت اين فيلم را به مصلحت نمي‌دانند.

استعلام مجلس از اداره ثبت اسناد و املاك براي سند باغ قلهك
رئيس كميته مطالبات ملي مجلس از استعلام سند باغ قلهك از اداره ثبت اسناد و املاك و ساير مراجع قانوني كشور خبر داد.

قانون نظارت بر رفتار نمانيدگان معيار سنجش عملكرد وكلاي ملت
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمانيدگان باعث مي‌شود كه معيار سنجش وكلاي ملت دقيق‌تر شده و از اين طريق عملكرد واقعي نمايندگان مشخص شود.

ضرورت تصويب قوانين بازدارنده در مجامع حقوقي بين‌المللي


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/30/349933_485.jpg
در پايان تجمع امروز جامعه قرآني در محكوميت فيلم موهن عليه مقدسات اسلامي، بيانيه‌اي قرائت و تجمع كنندگان از مجامع حقوقي بين‌المللي خواستند تا در اين زمينه قوانين بازدارنده‌اي تصويب كنند.

کشورهای تحريم کننده کم کم به تحريم‌ها عليه ايران پايان خواهند داد
مدرس اقتصاد اسلامی دانشگاه تهران گفت: برنامه تحريم ها در بلند مدت ادامه دار نخواهد بود و در آينده کشورهای تحريم کننده کم کم به تحريم ها پايان خواهند داد.

مستند پيرزن دربار انگليس به همراه تصاوير ديده نشده آماده پخش شد
 اين روزها از دربار سلطنتي ملكه انگليس اخبار خوبي به گوش نمي‌رسد. انگليس در بحران مالي هر روز بيشتر از ديروز فرو مي‌رود، حلقه بحران‌هاي اجتماعي وسياسي روز به روز تنگ تر مي‌شوند و اين روزها هم كه نوه و عروس ملكه رسوايي جديدي را به بار آوردند و با انتشار عكس‌هاي عريانشان در فضاي مجازي برگ ديگري از پشت پرده اتفاقات ضد اخلاقي در خاندان ملكه را ورق زدند.

همکاري در منطقه تاثير انكار ناپذيري بر حل بحران سوريه دارد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: رايزني‌ها بايد در راستاي هماهنگي ميان کشورهاي تصميم گيرنده براي حل بحران‌هاي منطقه‌اي انجام شود و ايجاد همکاري در منطقه تاثير گذاري انکار ناپذيري بر حل بحران سوريه دارد.

تحريم‌ ايران يك نقشه شكست خورده است
عضو كميسيون انرژي مجلس گفت: تحمل كشورهاي اروپايي و آسيايي از اعمال تحريم‌هاي آمريكا عليه ايران به سر آمده و نقشه‌هاي ايالت متحده در اين زمينه محكوم به شكست است.

تجمع اعتراض آميز جامعه قرآني آغاز شد

تجمع اعتراض آميز جامعه قرآني در جهت محكوم كردن اهانت به پيامبر اعظم(ص) دقايقي پيش در مسجد امام صادق (ع) واقع در ميدان فلسطين آغاز شد.

عارف از کانديداتوري‌‌اش براي رياست‌جمهوري انصراف نداده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/30/349369_139.jpg
دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: عارف، به عنوان يکي از کانديداهاي احتمالي جبهه مردمي اصلاحات، از كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري انصراف نداده است.

تهمت‌ها وفحش‌ها تاوان مبارزه با فساد است/ مردم انتظار ندارند 2 ماهه مسكن خود را تحويل بگيرند
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: تهمت‌ها و فحش‌ها تاوان مبارزه با فساد است، مديراني كه اشتباه مي‌كنند نبايد پيغام و پسغام بدهند.

نظارت دقيق شوراي نگهبان تنها راه جلوگيري سوءاستفاده برخي کانديداها

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت:ممکن است در آستانه انتخابات از سوي برخي کانديداها سوء‌استفاده‌هايي هم انجام شود و در مقايسه با افرادي که امکانات دولتي را در اختيار ندارند نوعي نابرابري هم ايجاد شود اما در حال حاضر تنها راه ممکن اعمال نظارت دقيق شوراي نگهبان است.

ساعت رسمي كشور يك ساعت به عقب برگردانده مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/6/30/350111_137.jpg
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب سی‌ام شهریور یک ساعت به عقب برگردانده می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار