رقابتهاي ليگ برتر هندبال ايران روز شنبه يكم مهر آغاز مي شد و ثامن به ديدار شهرداري تبريز مي رود.

علي حيات پور مسئول برگزاري مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بيست و پنجمين دوره رقابتهاي ليگ برتر هندبال از روز شنبه اول مهر آغاز مي شود و تيم هاي شركت كننده به مصاف هم مي روند. وي تصريح كرد: در نخستين هفته از اين مسابقات فقط يك ديدار برگزار مي شود و در ان شهرداري تبريز ميزبان ثامن الجح سبزوار است.

حيات پور در ادامه گفت: تيم اعتماد ايرانيان مشهد به دليل ادغام اسپانسرها بيش از هفته دوم به اين مسابقات مي آيد و در نتيجه ديدار اين تيم با نيروي زميني به تعويق مي افتد و تيم شهرداري كرمان به دليل حاضر نشدن تيم فولاد اكسين خوزستان استراحت مي كند فولاد سپاهان مباركه اصفهان نيز هفته نسخت بازي نمي كند و مس هم به دليل جايگزين شدن مدير عامل جديد با قديم اين هفته بازي نمي كند.

وي در ادامه گفت: متاسفانه از تيم هاي ذوب آهن و فولاد  تاكنون خبري نشده است و احتمال دارد نتواند در ليگ سال 91 حضور داشته باشند.

حيات پور گفت: براي حضور اين تيم خيلي تلاش كنيم و از مهلت قانوني آن 15 مهر هم خيلي گذشته است و هدف مان اين بود كه بتوانيم تيم هايي كه قديمي هستند بتوانند در اين رقابت ها باشند.

وي اضافه كرد: رقابتهاي ليگ برتر هندبال بصورت هفتگي برگزار خواهد شد و به دليل بخش از سيما اين مسابقات ملي روزهاي جمعه و شنبه هر هفته صورت مي گيرد.

حيات پور ياد آور شد: ليگ برتر هندبال كشورمان حرفه اي نيست و حتي برخي تيم ها سالن اختصاص ندارند و يا از مشكل مالي رنج مي برند.

وي گفت: در همين رقابتها (ليگ برتر) اگر برخي تيم ها نتوانستند حضور پيدا كنند به خاطر مشكل مالي و نداشتن اسپانسر بوده است و خود اين معضل به تيم ها ضربه مي زند.

حيات پور اضافه كرد: زماني كه تيم ها از نظر تامين منابع مالي در مظيقه نباشند و امكانات كافي داشته باشند زودتر ثبت نام مي كنند و برنامه مسابقات نيز به هم نمي ريزد و بي نظمي ايجاد نمي شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: هندبال كشورمان بازيكنان خوب و استعدادي در اختيار دارند كه مي توانند در آينده جز افتخارات باشند و واقعا حيف است كه وجود مشكل مالي در بازيها انها تاثير بگذارد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار