در پايان تجمع امروز جامعه قرآني در محكوميت فيلم موهن عليه مقدسات اسلامي، بيانيه‌اي قرائت و تجمع كنندگان از مجامع حقوقي بين‌المللي خواستند تا در اين زمينه قوانين بازدارنده‌اي تصويب كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، صبح امروز(پنج شنبه) تجمع اعتراض آميز جامعه قرآني با حضور اساتيد و قاريان برجسته در مسجد امام جعفر صادق واقع در ميدان فلسطين برگزار شد.

براساس اين گزارش؛ تجمع کنندگان با سر دادن شعارهاي نظير مرگ بر آمريكا و اسرائيل، امروز روز وحدت است، وحدت امت باعث رحمت است، لبيک يا رسول الله و... انزجار و تنفر خود را نسبت به هتاکان به ساحت پيامبر اکرم(ص) اعلام کردند.

 همچنين در ادامه اين تجمع لاله افتخاري رئيس فراکسيون قرآني مجلس طي سخناني به تشريح اقدامات دشمن براي ضربه زدن نظام و اسلام پرداخت و افزود: خوشبختانه و به لطف پروردگار تاکنون همه اين اقدامات با شکست مواجه شده است.

گفتني است؛ در پايان اين تجمع ضمن بيانيه‌اي که در 3 بند قرائت شد که مهمترين قسمت آن بند دوم بود و در آن از دستگاه ديپلماسي و قضايي کشور خواسته شده بود تا مجامع حقوقي بين المللي را وادار به تصويب قوانين بازدارنده در مورد چنين اهانتي به ساحت پيامبر عظيم الشان اسلام  کند.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: دانشگاه ، بیانیه ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار