رسانه هاي مصري از برگزاري نشست اعضاي حزب آزادي و عدالت وابسته به اخوان المسلمين مصر و انتخاب رئيس جديد اين حزب در هفته آينده خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المصريون مصر؛ اين رسانه ها با اعلام اين خبر، افزودند: در نشست هفته آينده اعضاي حزب آزادي و عدالت، سه تن از چهره هاي شاخص اين حزب به نام عصام العريان، خيرت الشاطر و محمد سعد الكتاتني براي كرسي رياست رقابت كرده و پس از راي گيري مستقيم، يكي از اين سه تن به عنوان رئيس جديد حزب آزادي و عدالت انتخاب مي شود.
در همين حال، احمد عبدالرحيم يكي از اعضاي حزب آزادي و عدالت مصر، شانس عصام العريان براي كسب منصب رياست را بيشتر دانست و اقبال به وي از سوي اعضاي حزب را رو به افزايش برشمرد.
اين در حالي است كه عبدالرحيم مساعي يكي ديگر از اعضاي حزب آزادي و عدالت مصر، با انتقاد از برخي نامزدهاي پست رياست اين حزب، از عدم توانايي خيرت الشاطر در هماهنگي بين جماعت اخوان المسلمين و حزب وابسته آن، سخن گفت.
گفتني است؛ رئيس پيشين حزب آزادي و عدالت، محمد مرسي رئيس جمهور كنوني مصر بود كه پس از پيروزي در انتخابات رياست جمهوري اين كشور، از مقامش استعفا داد.

برچسب ها: حزب ، مصر ، آزادی عدالت ، جدید ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار