رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: مبارزه با فساد اولويت اصلي نظام است و ما براي كمك به دولت با فساد مبارزه مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي اعزامي باشگاه خبرنگاران، در تبريز، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي کل کشور طي سخنراني روز  چهار شنبه 29 شهريور در جمع عزاداران راهيان عاشورا و هيات رزمندگان اسلام در مسجد کريم خان تبريز اظهار داشت : جمهوري اسلامي ايران از بدو تولد تا كنون براي مبارزه با فساد برپا شده و همچنان عزمي جدي دارد.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور ادامه داد: حدس ما اين است كه مديريت كشور بايد تقويت شود و به اين دليل با فساد مبارزه مي‌کنيم که  بلاي جان جامعه است.

وي افزود: بايد با فساد به طور جدي مبارزه کرد و تاوان اين کار را هم مي‌دهيم چرا که معتقديم تهمت و افترا تاوان مبارزه بوده و نشان دهنده سلامت مبارزه با فساد اقتصادي است.

حجت الاسلام پورمحمدي در ادامه گفت: آن کسي را که مچش را مي گيريم ديگر انتظار نداريم صلي علي براي ما بفرستد و کسي که پروندهاش را مي‌فرستيم دادگاه از ما تعريف نمي‌کند ولي عليه ما حرف مي‌زند.

وي تصريح کرد: ما براي کمک به دولت با فساد مبارزه مي‌کنيم و مديران حواسشان جمع باشد اشتباه نکرده و پيغام و پسغام هم ندهند.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در پايان اظهار داشت: اين ملت با شاه، صدام و زالو سفتان جنگيده و با مفسدان نيز خواهد جنگيد اين خواست ملت بوده و ما بايد سرباز ملت باشيم.

"انتهاي پيام"/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار