سرمربی تیم جودو بانوان گفت: حضور زهره میری در سمت نائب رئیسي فدراسیون جودو را به فال نیک میگیرم و امیدوارم وی بتواند برای خود و بانوان مفید و موثر باشد.

مریم بهاروند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ با تغییر و تحولات فدراسیون جودو بانوان کاملا موافق هستم چرا که معتقدم نیروهای فدراسیون در اختیار میگیرد می تواند به جودو و الخصوص بانوان کمک قابل توجهی کند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در زمان حضور عشرت شایق به عنوان نائب رئیس فدراسیون بانوان ما نتوانستم ارتباط موثر با وی برقرار کنیم چرا که وی به خاطر مشغله کاری همیشه در فدراسیون حضور نداشت و نتوانست برای ارتقا سطح جودو و بانوان اقداماتی انجام دهد.
امیدوارم زهره میری جانشین وی بتوانند همیشه در کنار دختران جودو کار حضور داشته باشد و بتوانیم از تجربیات وی استفاده بهینه کنیم.

بهاروند در خصوص مسابقات آسیایی چین تایپه اظهار داشت: برای حضور در مسابقات آسیایی با 15 دختر جودو کار کشورمان در 2 بخش نوجوانان و جوانان سوم مهرماه راهی چین تایپه خواهیم شد و رقابتهای آسیایی از 5 مهرماه با حضور دختران نوجوان کشورمان استارت خواهد خورد و تا 10 مهرماه ادامه می یابد.

وی تصريح کرد: متاسفانه برای حضور در این مسابقات زمان بسیار اندکی برای تمرین ملی پوشان کشورمان داشتیم نه تنها طی 12 اردوی دو هفته ای جودو کارانمان را برای شرکت در این میدان آماده کردیم.
اما با توجه به شناختی که از شاگردانم دارم مطمئنم که می توانند در چین تایپ عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارند.

بهاروند در خصوص سطح کیفی و کمی این رقابتها اظهار داشت: بطور حتم این رقابتها در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد به خصوص این که چین تایپ نیز میزبانی را بر عهده گرفته است و به طور قطع بانوان ما کار بسیار سختی را در مقابل دیگر ملی پوشان آسیایی بر روی تاتامی خواهند داشت. امیدوارم بانوان بتوانند انتظاراتمان و آنچه که در توان دارند ارائه دهند و با توجه به نقطه ضعف های حریفانشان آنها را مغلوب کنند و بتوانیم دست پر مثل سال قبل از این میدان برگردیم./مح
برچسب ها: دختران ، حضور ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار