مدير نگارخانه شيث گفت: خانه هنرمندان ايران تنها مركزي بود كه در طول برگزاري برنامه هايي در زمينه يادبود و بزرگداشت شروه داشته است.

شيث يحيايي مدير نگارخانه شيث در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران درباره جشنواره هنري شروه گفت: نشستي با اعضاي انجمن دوستداران شروه در نگارخانه شيث برگزار شد.
وي گفت: در اين نشست برنامه ريزي در جهت برگزاري نخستين جشنواره هنري شروه صورت گرفت.
وي در ادامه تصريح كرد: عربعلي شروه از هنرمندان برجسته هنرهاي تجسمي كشورمان بود كه در طول حيات هنري خود آثار فراواني را خلق كرد كه هر يك داراي ويژگيهاي منحصر به  فردي است.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: براي برگزاري اين جشنواره به زودي فراخواني با عنوان نخستين جشنواره شروه ارائه مي شود كه در اين فراخوان شرايط شركت در جشنواره مشخص خواهد شد.
اين هنرمند برجسته نقاشي كشورمان تصريح كرد: جشنواره شروه در رشته هاي تجسمي از جمله حجم و نقاشي و طراحي برگزار خواهد شد.
يحيايي در ادامه اظهار داشت: هنرمندان تجسمي كشورمان با توجه به شرايطي كه در اين جشنواره بيان خواهد شد مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه نخستين جشنواره شروه ارائه دهند.
وي در ادامه گفت: موضوع اين جشنواره در ارتباط با شاهنامه خواهد بود بنابراين هنرمندان مي‌بايست با توجه به اين موضوع آثار خود را در قالب حجم، نقاشي، طراحي ارائه نمايند.
يحيايي گفت: در پي برگزاري نخستين جشنواره شروه برنامه ريزي نيز بمنظور برگزاري كارگاههاي آموزش نيز صورت گرفته است.


خانه هنرمندان همكاري مناسبي در يادبود شروه داشت

مدير نگارخانه شيث گفت: خانه هنرمندان ايران تنها مركزي بود كه در طول برگزاري برنامه هايي در زمينه ياد بود و بزرگداشت شروه را داشته است.
وي اظهار داشت: به جهت همكاري مطلوب خانه هنرمندان ايران با انجمن دوستداران شروه بر آن شديم تا نخستين جشنواره شروه را نيز در خانه هنرمندان ايران برگزار كنيم.
وي درباره زمان برگزاري اين جشنواره گفت: نخستين جشنواره هنري شروه 18 مهر تا 18 آبان در خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود./م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار