سومين بخش بررسي و معرفي تئاتر نصر به عنوان اولين مركز تئاتري، پنج‌شنبه شب، ساعت 23 و پانزده دقيقه ازراديو نمايش پخش مي‌شود.

پيمان شيخي، سردبير و محقق برنامه "تماشاخانه" كه تماشاخانه‌هاي تهران را از قديم تا به امروز مورد تحليل و بررسي قرار مي‌دهد در خصوص برنامه پنج‌شنبه 30 شهريور به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تاكنون 6 برنامه در خصوص تئاتر نصر ضبط شده كه 2 برنامه از راديو نمايش به سمع شنوندگان رسيده است و پنج‌شنبه 30 شهريور سومين قسمت آن پخش خواهد شد.
وي افزود: تئاتر "نصر" به دليل اين كه اولين تماشاخانه دائمي ايران محسوب مي‌شد، ويژگي خاصي داشته و آن مسئله اين است كه هر فصلي و زماني از سال امكان تماشاي نمايش در آن وجود داشت.
شيخي تصريح كرد: تئاتر نصر در ابتدا نام تئاتر تهران را داشته و پس از فوت "سيد علي خان نصر" اين نام براي آن نهاده شده است.
وي بيان داشت:‌ در اين برنامه گفتگويي با داريوش اسدزاده داريم، اين هنرمند پيشكسوت حدود سي و خورده‌اي سال در آنجا به عنوان بازيگر حضور داشته و 10 سال نيز مدير مركز تئاتر "نصر" بوده است به همين خاطر اطلاعات زيادي از اين مركز دارد.
شايان ذكر است؛ "تماشاخانه" پنج‌شنبه‌ها ساعت 23 و پانزده از راديو نمايش و تكرار آن نيز يكشنبه‌ها ساعت 18 و سي دقيقه پخش مي‌شود.
گفتني است، تهيه‌كننده اين برنامه نويد جولايي و سردبير ، محقق و مجري پيمان شيخي است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار