يک ميليونر فعال در بخش نرم افزار در کره جنوبي نامزدي خود را براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري اين کشور اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ «آن چئول سو» ميليونر و خير کره جنوبي که در بخش توليد برنامه هاي نرم افزاري در اين کشور فعال است روز چهارشنبه اعلام کرد بعنوان نامزد در انتخابات رياست جمهوري اين کشور شرکت خواهد کرد.

از يک سال پيش اخبار ضد و نقيضي در باره شرکت آن چئول سو در انتخابات رياست جمهوري کره جنوبي مطرح بود. وي اعلام کرد قصد دارد نظارت بر فعاليت شرکت هاي بزرگ را تشديدکند. وي همچنين شرکت هاي بزرگ کره جنوبي را به بدرفتاري با نيروهايشان متهم کرده و گفته است اين شرکت ها با نيروهايشان مانند حيوانات رفتار مي کنند.

آن چئول سو نامزد انتخابات رياست جمهوري کره جنوبي که پنجاه سال سن دارد قول داده براي جوانان فرصت هاي شغلي ايجاد کند و ثروت را در کره جنوبي بعنوان سيزدهمين اقتصاد بزرگ دنيا ميان همه شهروندان آن تقسيم کند.

آن چئول سو  بيش از دويست ميليون دلار از ثروت خود را به فعاليت هاي خيريه اختصاص داده و تنها نامزدي است که مي تواند مانعي در برابر خانم «پارک» ديگر نامزد انتخابات رياست جمهوري کره جنوبي باشد که قصد دارد بعنوان اولين زن پست رياست جمهوري اين کشور را بدست آورد.

نتايج نظر سنجي ها در کره جنوبي در نوزدهم دسامبر نشان داد که آن چئول سو و خانم پارک دو نامزد انتخابات رياست جمهوري اين کشور رقابت بسيار نزديکي با هم دارند.
برچسب ها: کره ، میلیونر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار