عضوشوراي عمومي جنبش عدالتخواه دانشجويي گفت: براي رفع نقاط ضعف و دلسردي دانشجو بهتر است مسئولين در سال تحصيلي جديد در دانشگاه‌ها حاضر و در برابر سوالات دانشجويان پاسخگو باشند.

ابراهيم خداشناس عضوشوراي عمومي جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگاردانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش مهم تشكل‌هاي دانشجويي درجهت‌دهي مسائل داخلي كشور، اظهار داشت: گفتمان اصيل انقلاب و جوش و خروش آن هميشه در دستان جنبش دانشجويي بوده و جنبش دانشجويي مثل هميشه مسائل کشور را رصد کرده و نسبت به آن آگاه است.

وي با بیان اینکه در بحث انتخابات رياست جمهوري نمی‌توان نقش جنبش دانشجويي را انكاركرد، گفت: سال‌هاي متمادي تشكل‌ها طلایه‌دار گفتمان انقلاب اسلامي بوده‌اند و اينبار نیز آينده كشور را با انتخاب فردی اصلح بیمه می‌کنند.

خداشناس در ادامه افزود: بعد از انتخابات و فتنه 88 متاسفانه در اثرخيانتي كه به دانشگاه شد بسياري از فعاليت‌هاي تشكلي و دانشجويي دلسرد وعوامل فتنه باعث شدند جنبش دانشجويي در زمينه نيروسازي براي انقلاب و تجهيز آن دچار ضعف شود.

عضوشوراي عمومي جنبش عدالتخواه اظهار داشت: براي رفع نقاط ضعف و دلسردي دانشجو بهتر است مسئولين در سال تحصيلي جديد در دانشگاه‌ها حاضر و در برابر سوالات دانشجويان پاسخگو باشند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: يكي ديگر از مسائل، نقش تشكل‌ها در بيداري اسلامي است كه به لطف خدا همواره پررنگ جلوه‌گر بوده است،وظيفه تشكل هاست كه تحليل درست و همه‌جانبه از اوضاع بين‌الملل ارائه بدهند و درتجمعات و ارائه بيانه‌ها در مسائل بين‌الملل همواره فعال باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار