فارس/

پرداخت شهریه کامل دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

برای نخستین بار امسال شهریه تمام دانشجویان دانشگاه آزاد زیر پوشش کمیته امداد خمینی (ره)به صورت کامل و بلا عوض پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  ، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور امروز در جمع خبرنگاران  با بیان این مطلب گفت:مدد جویان پذیرفته شده پیام نور هم از سوی  این کمیته به صورت رایگان ثبت نام می شوند و علاوه بر پرداخت  شهریه آنان ،کمک هزینه تحصیلی هم به صورت ماهانه به منظور تحصیل  و خوابگاه پرداخت می شود.
اکبر میر شکاری به خدمات فرهنگی  و آموزشی ارائه شده به دانش آموزان نیزاشاره کرد و افزود:100خوابگاه دانش آموزی  تحت نظارت کمیته امداد امام ( ره)در سراسر کشور پذیرای 7800 دانش آموز مناطق محروم و فاقد امکانات آموزشی است .
وی افزود : همه دانش آموزان نیازمند مدد جوی کمیته امداد با توجه به اولویت بندی استانها از منابع جشن عاطفه ها و کمک خیرین از امکانات پوشاک ، لوازم تحریر و هزینه تحصیل بهره مند می شوند .
میرشکاری همچنین به هدایت آموزشی 12 هزار دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی تحت پوشش کمیته در کشور اشاره کرد و افزود : در سال تحصیلی جدید بیش از 3 میلیارد تومان برای ثبت نام این دانش آموزاد در کلاسهای کنکور هزینه می شود .
وی افزود در تابستان سال جاری 240 هزار نفر از جوانان و نوجوانان از برنامه های فرهنگی و تربیتی بهره مند  شده اند و 50 هزار نفر به اردوی دانش آموزی اعزام شده اند .
میرشکاری اضافه کرد : با ارزیابی های صورت گرفته شبکه امداد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان فارس در بین 31  استان کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داده است./س

برچسب ها: هزینه ، دانشجو ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.