حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در این اجلاس هدف اصلی حوزه‌های علمیه را همان هدف انبیا دانست و اظهار کرد: مدیران حوزه‌های علمیه در رفتار خود باید مراقب باشند که هدف آنها تربیت انسان‌ها است و باید آن را در عمل و لسان حفظ کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در این اجلاس هدف اصلی حوزه‌های علمیه را همان هدف انبیا دانست و اظهار کرد: مدیران حوزه‌های علمیه در رفتار خود باید مراقب باشند که هدف آنها تربیت انسان‌ها است و باید آن را در عمل و لسان حفظ کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی استفاده حوزه از مدارک و مدارج علمی مختص به خود، توجه به امور معنوی و اخلاقی و تداوم تحول در حوزه را از دیگر نکات بیان‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی حوزه بیان کرد.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت مدیریت‌های استانی در اداره حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: اگر نتوان از ظرفیت مدیریت‌های استانی در اداره حوزه‌های علمیه استفاده کرد، باید در کارایی آنها شک کنیم.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه امور قابل واگذاری به مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران باید به آنها واگذار شود، افزود: مدیریت‌های استانی برای این منظور برنامه‌ریزی کنند و ازظرفیت مدارس علمیه حداکثر استفاده را ببرند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.