فردا، سی ام شهریور ماه 91 حسام الدین سراج ' خواننده نام آشنای كشورمان در تالار انتظار كرمانشاه به اجرای برنامه می پردازد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رییس انجمن موسیقی استان كرمانشاه در این باره گفت: این اجرا توسط گروه بیدل به سرپرستی و خوانندگی آقای سراج راس ساعت 21 برگزار خواهد شد.

' شهاب متقی فر ' با بیان اینكه این اجرا از بخش های ویژه چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت به میزبانی كرمانشاه است، افزود: علاقه مندان برای تهیه بلیط این اجرا به پاساژ سروش كرمانشاه - هنركده امیر، فروشگاه محمود امیری مراجعه كنند.

وی تعداد بلیط های در نظر گرفته شده برای این اجرا را 600 بلیط عنوان و اضافه كرد: از این تعداد، 200 بلیط بعنوان هدیه به مسوولان دستگاه های اجرایی استان اعطا شده است.

متقی فر در ادامه به حضور 12 گروه موسیقی از سراسر كشور در چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت اشاره كرد و گفت: این گروه ها در دو بخش محلی و سنتی در این جشنواره به رقابت می پردازند.

وی افزود: از این تعداد 9 گروه حاضر را گروه های موسیقی از شهرهای تهران ، كاشان ، تربت جام ، میناب ، سوسنگرد ، بندر تركمن و كاشمر و سه گروه را گروه های موسیقی شركت كننده از كرمانشاه تشكیل می دهند.

متقی فر با بیان اینكه این جشنواره 31 شهریور ماه جاری با معرفی گروه های برگزیده به كار خود پایان می دهد، گفت: در روز اختتامیه كه به احتمال زیاد شامگاه روز جمعه، 31 شهریور در تالار انتظار و با حضور معاون هنری وزارت ارشاد و جمعی دیگر از مسوولان برگزار خواهد شد از شش پیشكسوت كشوری عرصه شعر و موسیقی دفاع مقدس تجلیل بعمل می آید.

چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت از 27 شهریور ماه جاری به میزبانی كرمانشاه در حال برگزاری است./س


برچسب ها: سراج ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.