يك كارشناس سياست خارجي گفت: موج بيداري اسلامي در منطقه آمريكا را وحشت زده كرده بنابراين دست به چنين اقدامات توهين آميزي زده كه با اين عمل شنييع تيشه به ريشه خود زده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساخت فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام و  بيان اينكه اين اقدام آمريكا با طراحي از پيش تعيين شده صورت گرفته، گفت: موج بيداري اسلامي در منطقه آمريكا را وحشت زده كرده بنابراين  دست به اقدامات توهين آميزي مي زند كه  در نهايت به زيان خود تمام مي شود و استکبار جهاني براي مقابله با موج بيداري اسلامي از هيچ اقدامي فروگذار نمي کند.

وي ادامه داد: آمريكا پس از پخش فيلم موهن نه تنها اين اقدام را محكوم  بلكه از اين عمل شنيع حمايت كرد و هر حركتي كه عليه اسلام صورت گيرد توسط آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي طراحي شده است.

قوام با تأكيد بر اينكه آمريكا دم از آزادي بيان مي زند اما به آن عمل نمي‌کند، افزود: اگر آمريکا مدعي آزادي بيان است پس بايدقضيه هلوكاست هم  پيگيري شود، اما مسأله اينجاست كه اظهار نظر در مورد اين مسئله جرم محسوب شده درحالي كه  آمريکا و غرب چنين اهانت بزرگي به مقدسات دين مبين اسلام را  آزادي بيان مي دانند اما جهانيان نسبت به اين دوگانگي ها هوشيار هستند.

قوام با بيان اينكه آمريكا به شدت از دين اسلام هراس دارد، افزود: مهمترين دليل اهانت به مقدسات از سوي آمريکا و غرب اين است كه اسلام با تجاوز، كشورگشايي و يك جانبه گري مخالف بوده و همين مسئله مانع  دستيابي آنها  به اهداف شومشان در منطقه شده است.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: آمريکا و غرب از مدت ها پيش به دنبال اختلاف افکني در ميان شيعه و سني بوده  اما با اين حركت شنييع، اهل تسنن هم به ميدان اعتراض آمده و به اين باور رسيدند كه براي آمريكا شيعه و سني تفاوتي نداشته و مشكل اصلي استکبار جهاني اسلام ناب محمدي است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قوام ، آمریکا ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار