ماموران انتظامي غرب استان تهران روز گذشته با تعقيب وگريز يک دستگاه خودروي سمند ودستگيري 1 قاچاقچي در شهرستان رباط کريم، موفق به کشف 661 کيلوگرم مواد مخدر شدند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،سرهنگ ناصر اصلاني فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در تشريح جزئيات اين خبر گفت:مأموران انتظامي يگان امداد شهرستان رباط کريم حين گشت زني فعال و برگزاري طرح هاي ايست و بازرسي هاي در محور اتوبان تهران-ساوه و کنترل خودروهاي تيزرو به يکدستگاه خودروي سمند سفيد رنگ که به سمت تهران در حال حرکت بوده مشکوک شده و به راننده خودرو دستور ايست مي دهند.
بنابراين گزارش، راننده خودرو به محض مشاهده مأموران انتظامي بدون توجه به دستور پليس از محل متواري شده و به راه خود ادامه مي دهد.
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود: مأموران انتظامي در جريان تعقيب و گريز در يک اقدام هوشمندانه موفق شدند با توقيف خودرو، راننده  را دستگير کرده و در بازرسي از خودرو ،661کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف و ضبط کنند.
اين گزارش حاکيست‏، در بازجويي هاي فني و تخصصي پليس از متهم دستگير شده"اکبر- الف"،وي بيان داشت مواد مخدر مورد نظر را از استان هاي جنوبي کشور به غرب استان تهران منتقل کرده و قصد داشت اين مواد را به چند توزيع کننده موادمخدر در تهران تحويل دهد که با اقدام به موقع پليس،ناکام ماند.
گفتني است متهم پس از دستگيري وتشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني به دادگاه بخش گلستان انتقال و از آنجا روانه زندان شد./ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار