اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (اتحاديه اول) در نامه‌ای به نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها از تشكيل كميته اقتصاد مقاومتي در این اتحادیه خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (اتحاديه اول) در نامه‌ای به نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها از تشكيل كميته اقتصاد مقاومتي در این اتحادیه خبر داد.

متن نامه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
به بركت بيدارى جوانانه‌ دانشجويان و توجه به جهاد علمي و ارزش نهادن به آرمانها و احساس مسئوليتى كه نسل جوان دارد كه رمز و ريشه ماندگار اصل حركت انقلاب اسلامي برآن متمركز است و جنبش دانشجويي خود را در این برهه حساس كه برمبناي منويات مقام معظم رهبري كه دهه پيشرفت و عدالت بيان نمودند قدم نهاده تا پرچم مطالبه گري و عدالت خواهي را زنده نگه دارد.
در اين مسير سخت و ناهموار كه در عرصه هاي گوناگون فرهنگي و اقتصادي وجود دارد بايد انتظارات خويش را از جنبش دانشجويي بدانيم و اين مرز را شفاف سازي كنيم و به مطالبات دقيق دانشجويان ارج نهيم و تاكيد مكرر مقام معظم رهبري بر گذر از پيچ تاريخي كه از تحريم‌هاي مختلف بر ايران اسلامي اعمال شده بايد اين را بگوييم  كه چه زيبا بيان كرده‌اند سيد شهيدان اهل قلم، شهيد سيد مرتضي آويني: یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی...
پس از اظهار نظر صريح و به موقع اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (اتحاديه اول) درخصوص انتصاب تاسف برانگيز دكتر جاسبي در شوراي اسلامي كردن دانشگاهها كه نگراني جنبش دانشجويي را به همراه داشت. و اين مطالبه را از اعضاي محترم شوراي عالي انقلاب فرهنگي پيگيري نموده‌ايم و درخواست مطالبه‌گرانه دانشجويان از رئيس نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها و شفاف سازي ايشان در خصوص مسائل اين انتصاب بسي جاي مباهات است كه موجبات تعامل و هم افزايي تشكلهاي دانشجويي دانشگاه آزاد را بوجود آورد.
اما جاي بسي تاسف است كه همچنان دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مورد صلاحيت دكتر جاسبي در اين شورا اسلامي كردن دانشگاهها هيچ شفاف سازي نكرده و ما دانشجويان دانشگاه آزاد را نگران كرده است؟ و ما اين مطالبه را از ايشان داريم  كه همگام با نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها موضع صريح و شفاف خويش را اعلام نمايد.
با مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتي كه مقام معظم رهبري اظهار داشته‌اند ما دانشجويان دانشگاه آزاد بر اين مسئله پافشاري داريم كه بعد از مطالبه بحق و درست نهاد مقام معظم  رهبري در دانشگاهها به منظور ايجاد كميته هاي اقتصاد مقاومتي در دانشگاهها، اين آمادگي را داريم كه در مقوله جهادي علمي و اقتصادي ورود پيدا كرده تا به اهداف متعالي نظام مقدس انقلاب اسلامي كمك كنيم.
در پايان اتحاديه تشكلهاي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام مي‌دارد؛ كه هم اكنون به فضل الهي كميته به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي ايجاد نموده و در آينده نزديك در نظر دارد با نخبگان دانشگاهي و مسوولان نشست‌هاي تخصصي را برگزار نماييد و نتايج آن را در اختيار دانشگاهيان و مسولان قرار دهد.
والحمدلله رب العالمين
اتحاديه تشكلهاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (اتحاديه اول)
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار