معاون اول رئیس جمهور تلاش‌ها و اقداماتی را که در مدت زمان سپری شده از وقوع زلزله صورت گرفته چشمگیر و قابل ملاحظه خواند و گفت: وسعت اقدامات انجام شده در این مدت زمان بسیار بالاست و همه این کارها با اعتقاد به خداوند بوده و قطعاً دست یاری خدا شامل حال ما بوده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی در جلسه بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی که در محل استانداری این استان برگزار شد، از همه مسئولین استان و سایر نهادها و ارگان‌های کشور که کمک‌های شایانی را برای بازسازی و کمک رسانی انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر لزوم فراهم شدن سرپناهی امن و مناسب برای زلزله زدگان تصریح کرد: خانه‌های آسیب دیدگان باید پیش از رسیدن فصل سرما آماده شود و این در اولویت کارهای دولت قرار گرفته و بقیه موارد نیز در اولویت‌های بعدی هستند.

رحیمی همچنین بر ضرورت برقراری جریان آب و برق واحدهای مسکونی بازسازی شده تأکید کرد و گفت: شرایط باید به گونه ای باشد که وقتی به زلزله زدگان یک واحد مسکونی داده می‌شود بتوانند براحتی زندگی خود را سپری کنند.

در این جلسه استاندارد آذربایجان شرقی و برخی از مسئولین استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و نیازها و پیشنهادات استان ارائه کرد.

در این نشست همچنین مهمترین موضوعات مربوط به بازسازی و کمک رسانی به زلزله زدگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز به تصویب رسید.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: رحیمی ، معاون اول ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار