سخنگوي جنبش عدالت خواه گفت: در راستاي انتخابات رياست جمهوري جنبش دانشجويي متناسب با آرمان‌ها و پازل انقلاب اسلامي خط و مرزهاي اقتصادي و سياست خارجي اصيل را گفتمان سازي و از كانديدا مطالبه گري مي‌نمايد.

مهدي خوجگي سخنگوي جنبش‌ عدالت‌خواه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با توجه به مسائل داخلي کشور و منطقه به برنامه‌هاي جنبش دانشجويي براي دانشجويان جديدالورود اشاره کرد و گفت: جنبش دانشجويي وظايفي را در قبال آگاهي بخشي به دانشجويان جديدالورود بر دوش دارد که با توجه به مسائل منطقه و جهان نسبت به اين مسأله حساسيت بيشتري داريم.

وي تصريح كرد: بنابراين جنبش دانشجويي مي‌بايست در درجه اول درك و تحليل درستي از اين فضا ارائه دهد تا ناخواسته حركت يا اقدامي خلاف جهت اهداف بيداري اسلامي صورت نگيرد.

خوجگي در ادامه افزود: وظيفه دوم جنبش دانشجويي تعريف كار ويژه‌هاي متناسب با اقداماتي است كه مي‌تواند انجام دهد كه مواردي از آن در ديدار تشكل‌ها با رهبر معظم‌ انقلاب‌اسلامي مطرح شد، به عنوان نمونه ارتباط‌گيري تشكل‌ها با جنبش‌هاي دانشجويي ساير كشورها كه از اين طريق مي‌توانيم انقلاب اسلامي و بيداري اسلامي را به خارج از مر‌زها انتقال روزافزون دهيم.

سخنگوي جنبش عدالتخواه خاطرنشان كرد: از ديگر وظايف جنبش دانشجويي درعرصه بين‌المللي، مطالبه‌گري از دستگاه‌ها و نهادها بويژه دستگاه ديپلماسي است،مسئولين وزارت خارجه و برخي نهادها كه شايد دراين عرصه زياد در مركزتوجه نباشند مثل حوزه علميه قم، رسالت عظيمي براي تبيين مباني انقلاب اسلامي در فضاي بين المللي برعهده دارند.

وي يادآورشد: درسطح داخلي اولين انتخابات رياست جمهوري را بعد از فتنه 88 در پيش داريم از طرفي درمسئله هسته‌اي، كشور با تحريم‌هاي اقتصادي شديدي مواجه شده است ، بنابراين اين دو مسئله به عنوان دو سو‍ژه داغ داخلي بسيارمطرح هستند.

خوجگي اظهارداشت: تشكل‌هاي دانشجويي بايد با انسجام هرچه بيشترمسائل داخلي وسروسامان بخشيدن به اوضاع رسالت خود را در اين زمينه انجام دهند تا به لطف خداوند از موانع وپيچ تاريخي عبوركنيم.

سخنگوي جنبش عدالتخواه گفت:از طرفي جنبش دانشجويي حلقه واسطه بين مردم و حاكميت است،تشكل‌ها بايد دربين مردم حضور داشته باشند و مطالبات اقتصادي و معيشتي مردم را نزد مسئولين بازگو كنند

وي در پايان تصريح كرد:در راستاي انتخابات رياست جمهوري جنبش دانشجويي بايد متناسب با آرمان‌ها و پازل انقلاب اسلامي خط و مرزهاي اقتصادي و سياست خارجي اصيل را گفتمان سازي و از كانديدا مطالبه گري كند.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار