معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از نصب 2 فروند رمپ در جزیره هرمز خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس محمد رضا پور رجبی افزود: برای توسعه بندرگاه جزیره هرمز اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان بمنظور ساخت اسکله های مسافری و برج کنترل تخصیص داده شد.

به گفته وی ، این دو اسکله مسافری به ابعاد 22 متر طول، 5 متر عرض و 1.6متر ارتفاع شامل ساخت شناورهای فوق ، شمع کوبی و ساخت فنداسیون باضافه پل دسترسی ساخته و در بندرگاه هرمز نصب گردید.

وی اظهار کرد: 2 فروند رمپ بندر هرمز توسط شرکت بحر و گسترش مجتمع کشتی سازی فراساحل و با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان ساخته شده است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: یک فروند اسکله قدیمی دیگر نیز در جزیره هرمز از محل 25درصد قرارداد پس از شمع کوبی و ساخت فنداسیون نصب و در این جزیره ساماندهی شده است.

پور رجبی افزود: شمع کوبی ، ساخت فنداسیون و نصب اسکله از جمله کارهای صورت گرفته بر روی اسکله قدیمی است که تا پایان هفته به اتمام می رسد.

وی افزود: اسکله قدیمی به دلیل پهلوگیری همزمان شناورهای صیادی و مسافری با مشکلات زیادی مواجه بودند که با جداسازی این دو قسمت بسیاری از مشکلات رفع شده است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار داشت: برای باسازی و تعمیر اسکله قدیمی و ساخت فنداسیون آن اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برآورد شده که از محل 25 درصدی قرارداد نصب رمپ در این جزیره هزینه شده است.

ساخت و نصب رمپ های جدید اسکله مسافری بندر شهید ذاکری نیز در دستور کار قرار دارد که پس از تامین اعتبار به زودی انجام خواهد شد ./س



برچسب ها: فروند ، رمپ ، هرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.